Bentley Mulsanne Speed: Přerostlý supersport na živých fotkách

Paříž v podání automobilky Bentley znamená odhalení modelu Bentley Mulsanne Speed. Přestože není pod kapotou dvanáctiválec, o nedostatek dynamiky se opravdu bát nemusíme. Dvakrát přeplňovaný osmiválec 6,75l disponuje výkonem 395 kW (537 k) a točivým momentem 1100 Nm.

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

V praxi díky tomu zvládne vůz dlouhý 5575 mm a vážící minimálně 2685 kg zrychlení z nuly na stovku za 4,9 s a maximálně se rozjede na 305 km/h. Koho by náhodou zajímala spotřeba, údaje jsou následující: 22,8 l/100 km ve městě, 9,9 l/100 km mimo město a 14,6 l/100 km v kombinovaném cyklu. Přesto Bentley tvrdí, že má auto o 13 % lepší spotřebu než dvanáctiválec a o 80 km delší dojezd.

O přenos síly na zadní kola se stará osmistupňová automatická převodovka a kdyby snad řidič dostal potřebu nějak softwaru automatu od ZF napovídat, jsou k dispozici tlačítka řazení pod volantem. Na stánku Bentley byl viděn i běžný model Mulsanne, jehož osmiválec 6,75 l disponuje trošku skromnějším výkonem 512 koní a točivým momentem 1020 Nm. Ani to nejsou vyloženě žebrácké hodnoty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků