Bentley Mulsanne Speed: Přerostlý supersport na živých fotkách

Paříž v podání automobilky Bentley znamená odhalení modelu Bentley Mulsanne Speed. Přestože není pod kapotou dvanáctiválec, o nedostatek dynamiky se opravdu bát nemusíme. Dvakrát přeplňovaný osmiválec 6,75l disponuje výkonem 395 kW (537 k) a točivým momentem 1100 Nm.

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

V praxi díky tomu zvládne vůz dlouhý 5575 mm a vážící minimálně 2685 kg zrychlení z nuly na stovku za 4,9 s a maximálně se rozjede na 305 km/h. Koho by náhodou zajímala spotřeba, údaje jsou následující: 22,8 l/100 km ve městě, 9,9 l/100 km mimo město a 14,6 l/100 km v kombinovaném cyklu. Přesto Bentley tvrdí, že má auto o 13 % lepší spotřebu než dvanáctiválec a o 80 km delší dojezd.

O přenos síly na zadní kola se stará osmistupňová automatická převodovka a kdyby snad řidič dostal potřebu nějak softwaru automatu od ZF napovídat, jsou k dispozici tlačítka řazení pod volantem. Na stánku Bentley byl viděn i běžný model Mulsanne, jehož osmiválec 6,75 l disponuje trošku skromnějším výkonem 512 koní a točivým momentem 1020 Nm. Ani to nejsou vyloženě žebrácké hodnoty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Bentley

Bentley Motors Limited je britský výrobce luxusních automobilů. Společnost v roce 1919 založil Walter Owen Bentley. V roce 1931 koupil automobilku Rolls-Royce. Od roku 1998 patří Bentley do koncernu Volkswagen.

Bentley Continental GTBentley MulsanneBentley Flying SpurBentley Bentayga • Bentley Mulliner

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků