Bentley Mulsanne má novou masku a volitelně i prodloužený rozvor

Nejluxusnější model v nabídce značky Bentley dostal o 250 mm prodloužený rozvor. Osmiválec nabízí točivý moment až 1100 Nm.
Seznam kapitol
  1. Bentley Muslanne
  2. Fotogalerie: Bentley Muslanne

Vedle omlazeného modelu Bentley Flying Spur V8 S se na autosalonu v Ženevě představí také modernizovaná luxusní limuzína Bentley Mulsanne. Novinkou v nabídce je model s prodlouženým rozvorem, který k už tak velkorysým 3266 mm přidává dalších 250 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve srovnání s „obyčejným“ Bentley Mulsanne má prodloužený model velkorysejší zadní sedadla. Prodloužení rozvoru o 250 mm se projevilo právě na místě vzadu

Cílem bylo nabídnout zážitek srovnatelný s cestováním první třídou v letadle. Obě zadní sedadla jsou široce nastavitelná a mají elektricky ovládanou opěrku na nohy. Samozřejmostí je zábavní systém pro zadní sedadla, stolečky (pokud byste chtěli cestou pracovat) nebo třeba elektricky ovládané záclonky.

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Pokud jde o samotný model Bentley Mulsanne, nic zásadního se nemění. Pod kapotou stále pracuje dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 6,75 litru, který v základním provedení nabízí 377 kW (512 k) a masivních 1020 Nm. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a nejvyšší rychlosti 296 km/h. Bentley myslí i na ekologii – osmiválec má vypínání poloviny válců při částečném zatížení. Kombinovaná spotřeba je hezkých 14,6 litru na 100 km.

Samozřejmostí je osmistupňová automatická převodovka ZF a model Mulsanne dostal nové aktivní silentbloky motoru či nová uložení podvozku a náprav včetně aktivních stabilizátorů. Spolu s nově vyvinutými pneumatikami se podařilo potlačit hluk v kabině o čtyři decibely.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Pokud by na vás byl základní model málo, kupte si rychlejší Bentley Muslanne Speed, který je zaměřen více na dynamiku. Je to auto, které si budete řídit sami, zatímco běžný Mulsanne nebo ten prodloužený je určen spíše klientele, která využívá služeb řidiče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Mulsanne Speed je zaměřen na řidiče. Má ostřejší řízení a sportovní mód podvozku, motoru i převodovky. Točivý moment 1100 Nm musí mít vliv na rotaci Země

Bentley Mulsanne Speed má rovněž osmiválec 6,75 litru, ale jeho výkon vzrostl na 395 kW (537 k) a točivý moment se zvedl na 1100 Nm. Na 100 km/h akceleruje Mulsanne Speed za 4,9 sekundy a rozjede se na 305 km/h. Model Speed poskytuje dokonce i sportovní režim motoru, podvozku a převodovky, má také jinak nakalibrované řízení.

V rámci modernizace se limuzína Bentley Muslanne dočkala také rozsáhlejší luxusní a komfortní výbavy, větších možností individualizace a třeba také nových barev nebo čalounění interiéru. Nový je i zábavní systém s 8" dotykovým displejem a vzadu jsou dva 10,2" tablety.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Muslanne
  2. Fotogalerie: Bentley Muslanne
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků