tak su tou uhlikovou neutralnou fabrikou alebo nie su?! zaplatili zelenym aby mohli byt uhlikovo neutralny. Tak to je fakt gol do ekologie!!! Zaplatim zelenym aby som mohol vypustat emisie do ovzdusia a vlastne tym sa stavam zelenym. to je teda ekologia. to ked takto zacnu robit vsetky velke spolocnosti, za poplatok budu uhlikovo neutralny - kupia si kredit na XX rokov vypustania emisii do ovdzusia. Zeleni im budu vdacny ze myslia na ekologiu a do snad ani 10 rokov vznikne na svete najbohatsia spolocnost na svete. dajte na tuto poslednu vetu. Bentley je len predskokan...
ked maju na poplatok na kredit vypustania emisii, tak snad mohli uz rovno tieto peniaze pouzit na to, aby tym emisiam zabranili resp ich o nieco ponizili a samozrejm v horizonte 5-10 rokov kebyze tak robia pravidelne mozno by tie emisie klesli na uroven pekarne a certifikat by ziskali pravom, nie zaplatenim za kredit "eurotelu". dpc kam sme sa to zase dostali. Greta, Greta...
Oni na tom pracuji, ale certifikat (tudiz reklamu/imidz) chteli rychleji/hned.
Bentley, další fabrika kterou musí VW sponzorovat.
Nesmysl, Bentley byl minulý rok ve ztrátě 288 mil. eur., ale předchozí roky vydělával (2017 55 mil., 2016 112 mil., 2015 110 mil, 2014 170 mil, 2013 168 mil., 2012 100 mil.). Pokud se vrátí opět do zisku jakože tento předpoklad tady je, tak je to pro VW stále výdělečná firma.
Jen jestli jsou bez uhlíkové stopy ty ohromné paláce úředníků EU v Bruselu a Štrasburku. Asi by jsme se nestačili divit na jejich spotřebou. Ale o tom se raději nikde nepíše......
stejně tak ten cirkus který se pořád dokola stěhuje mezi Bruselem a Štrasburkem tam a zpět musí být ekologicky opravdu prudce neutrální
Myslis, ze se presunuji vykuchanym tdi, zerou blafy z fritaku a topi komunalnim odpadem a chemii?
za čas ta fabrika nebude v EU a tak nás to nezajímá a vw to nastěhuje stejně do nové fabriky v turecku aby ušetřil.
Tak tomu nevěřím, protože který zákazník by stál o Bentley from Turkey. Tyto čachry s Tureckem může vw zkoušet u lidovek, tam jdou lidí po ceně a země původu nehraje významnější roli.
Zákazníkovi je srdečně jedno kde se to či ono vyrobilo když se mu to líbí a vyhovuje mu to. Porsche dnes vyrábí třeba v Bratislavě, což je totéž co Turecko a jak jde Cayenne na dračku. A velká část Bentaygy se také dělá v Bratislavě a jde na dračku ještě lépe.
Blava neni balkan, jako sudetak o tom musim neco vedet.
Evropa bude muset přijít na mizinu, aby se z těchto ekonesmyslů vzpamatovala. Jak může být výroba čehokoliv uhlíkově neutrální. To jakože při výrobě toho auta nepotřebují žádnou energii? A ty stroje co tam mají se také vyrobyly bez energie. Copak ten beton a železo ve vetrnicich byl vyroben bez energie a že je ho tam 3prde.e .... Uhlíkově neutrální nemůže být ani výroba cyklistického kola, natož pak nějakého Bentley . Ale hlavně že mají certifikát a ovce něčí.
"cyklisticky kolo" jsem jeste v zivote necetl a to mam za sebou abrahamoviny, nestacil by bicykl?
SouhlAs. Emisni povolenka je legalizovane vydirani.
ekvivalent středověkého odpustku... resp. můžeš si dělat co chceš, ale zaplať a vše je v pořádku
Mečí
Souhlas, jenom ty ovce BEČÍ. Mečí kozy.
vyroba takto je pekna ale elektrifikovat vozy je kokotina ... tak isto ako umela eko propaganda zelenych mafianov ako bol dieselgate - vyrobi sa 5 milonov aut, ktorych sa potom zosrotuje miesto toho aby sa tam nahral sowftware, ktory im z nizi emisie... jasne keby sa naozaj dbalo na enivormentalne faktory a neslo o peniaze by to bolo ine
Popravdě, vůbec netuším co to znamená, ale vím, že ten název je lživý. Nulová uhlíková stopa výrobou čehokoliv vzniknout nemůže. To jako ocelárny nemají žádnou uhlíkovou stopu? Výroby pneumatik také ne a mnoho dalšího. Bentley má nulovou uhlíkovou stopu asi jak Nový Zéland, který to o sobě prohlašuje, ale dováží vše z Asie, kde se nedá ani dýchat.
a co škoda..?
Se Škodou už se do budoucna moc nepočítá. Teď z ní udělají skutečnou koncernovou Dacii, ještě tak 15-20 let do ní budou cpát zastarávající koncernové součástky pro obstarožní spalováky a až VW + Audi přezbrojí zcela na autonomní elektromobily, ztratí existence Škodovky smysl. Stejně tak dožije i Seat, ale tam bude to závěrečné zkomírání alespoň trochu rozšafnější než u hyperlowcostové Škody.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.