Bentley má certifikát neutrální uhlíkové stopy. Bez odpustků by toho ale nedosáhlo

u  |  06. 10. 2019 14:13

a co škoda..?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  06. 10. 2019 23:07

Se Škodou už se do budoucna moc nepočítá. Teď z ní udělají skutečnou koncernovou Dacii, ještě tak 15-20 let do ní budou cpát zastarávající koncernové součástky pro obstarožní spalováky a až VW + Audi přezbrojí zcela na autonomní elektromobily, ztratí existence Škodovky smysl. Stejně tak dožije i Seat, ale tam bude to závěrečné zkomírání alespoň trochu rozšafnější než u hyperlowcostové Škody.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  06. 10. 2019 15:00

Popravdě, vůbec netuším co to znamená, ale vím, že ten název je lživý. Nulová uhlíková stopa výrobou čehokoliv vzniknout nemůže. To jako ocelárny nemají žádnou uhlíkovou stopu? Výroby pneumatik také ne a mnoho dalšího. Bentley má nulovou uhlíkovou stopu asi jak Nový Zéland, který to o sobě prohlašuje, ale dováží vše z Asie, kde se nedá ani dýchat.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 10. 2019 15:16

vyroba takto je pekna ale elektrifikovat vozy je kokotina ... tak isto ako umela eko propaganda zelenych mafianov ako bol dieselgate - vyrobi sa 5 milonov aut, ktorych sa potom zosrotuje miesto toho aby sa tam nahral sowftware, ktory im z nizi emisie... jasne keby sa naozaj dbalo na enivormentalne faktory a neslo o peniaze by to bolo ine

Odpovědět  |   | 
hasič  |  06. 10. 2019 16:15

Evropa bude muset přijít na mizinu, aby se z těchto ekonesmyslů vzpamatovala. Jak může být výroba čehokoliv uhlíkově neutrální. To jakože při výrobě toho auta nepotřebují žádnou energii? A ty stroje co tam mají se také vyrobyly bez energie. Copak ten beton a železo ve vetrnicich byl vyroben bez energie a že je ho tam 3prde.e .... Uhlíkově neutrální nemůže být ani výroba cyklistického kola, natož pak nějakého Bentley . Ale hlavně že mají certifikát a ovce něčí.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  06. 10. 2019 16:16

Mečí

Odpovědět  |   | 
K+H  |  07. 10. 2019 08:33

Souhlas, jenom ty ovce BEČÍ. Mečí kozy.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  07. 10. 2019 05:16

SouhlAs. Emisni povolenka je legalizovane vydirani.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 10. 2019 08:39

ekvivalent středověkého odpustku... resp. můžeš si dělat co chceš, ale zaplať a vše je v pořádku

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 10. 2019 16:17

"cyklisticky kolo" jsem jeste v zivote necetl a to mam za sebou abrahamoviny, nestacil by bicykl?

Odpovědět  |   | 

za čas ta fabrika nebude v EU a tak nás to nezajímá a vw to nastěhuje stejně do nové fabriky v turecku aby ušetřil.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  06. 10. 2019 19:47

Tak tomu nevěřím, protože který zákazník by stál o Bentley from Turkey. Tyto čachry s Tureckem může vw zkoušet u lidovek, tam jdou lidí po ceně a země původu nehraje významnější roli.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2019 08:37

Zákazníkovi je srdečně jedno kde se to či ono vyrobilo když se mu to líbí a vyhovuje mu to. Porsche dnes vyrábí třeba v Bratislavě, což je totéž co Turecko a jak jde Cayenne na dračku. A velká část Bentaygy se také dělá v Bratislavě a jde na dračku ještě lépe.

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 10. 2019 16:20

Blava neni balkan, jako sudetak o tom musim neco vedet.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  06. 10. 2019 21:06

Jen jestli jsou bez uhlíkové stopy ty ohromné paláce úředníků EU v Bruselu a Štrasburku. Asi by jsme se nestačili divit na jejich spotřebou. Ale o tom se raději nikde nepíše......

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 10. 2019 08:41

stejně tak ten cirkus který se pořád dokola stěhuje mezi Bruselem a Štrasburkem tam a zpět musí být ekologicky opravdu prudce neutrální

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2019 22:15

Myslis, ze se presunuji vykuchanym tdi, zerou blafy z fritaku a topi komunalnim odpadem a chemii?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2019 00:13

Bentley, další fabrika kterou musí VW sponzorovat.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2019 08:48

Nesmysl, Bentley byl minulý rok ve ztrátě 288 mil. eur., ale předchozí roky vydělával (2017 55 mil., 2016 112 mil., 2015 110 mil, 2014 170 mil, 2013 168 mil., 2012 100 mil.). Pokud se vrátí opět do zisku jakože tento předpoklad tady je, tak je to pro VW stále výdělečná firma.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  07. 10. 2019 09:21

tak su tou uhlikovou neutralnou fabrikou alebo nie su?! zaplatili zelenym aby mohli byt uhlikovo neutralny. Tak to je fakt gol do ekologie!!! Zaplatim zelenym aby som mohol vypustat emisie do ovzdusia a vlastne tym sa stavam zelenym. to je teda ekologia. to ked takto zacnu robit vsetky velke spolocnosti, za poplatok budu uhlikovo neutralny - kupia si kredit na XX rokov vypustania emisii do ovdzusia. Zeleni im budu vdacny ze myslia na ekologiu a do snad ani 10 rokov vznikne na svete najbohatsia spolocnost na svete. dajte na tuto poslednu vetu. Bentley je len predskokan...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  07. 10. 2019 09:24

ked maju na poplatok na kredit vypustania emisii, tak snad mohli uz rovno tieto peniaze pouzit na to, aby tym emisiam zabranili resp ich o nieco ponizili a samozrejm v horizonte 5-10 rokov kebyze tak robia pravidelne mozno by tie emisie klesli na uroven pekarne a certifikat by ziskali pravom, nie zaplatenim za kredit "eurotelu". dpc kam sme sa to zase dostali. Greta, Greta...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2019 12:01

Oni na tom pracuji, ale certifikat (tudiz reklamu/imidz) chteli rychleji/hned.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 101 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A