Jméno Mulsanne se u automobilky Bentley vždy objeví a pak zase zmizí. Aktuální provedení vydrželo v produkci jedenáct let.
V britské továrně Bentley sjel po jedenácti letech výroby z linky poslední kus modelu Mulsanne, vlajkové lodi automobilky. Své jméno dostal podle dlouhého rovného úseku na trati závodu Le Mans, kde vozy dosahovaly maximálních rychlostí. Není tak divu, že i tak velká luxusní limuzína dokázala jet až 305 km/h.
V Crewe se za jedenáct let postavilo ručně 7300 exemplářů. Celkem na nich pracovalo 700 pracovníků přes tři miliony hodin. Pod kapotu vozu se osazoval osmiválcový motor o objemu 6,75 litru, který byl v produkci od roku 1959. I jeho výroba nyní skončila. V provedení modelu Speed byl naladěný na výkon 395 kW (537 koní) a 1100 N.m točivého momentu.
Díky tomu dokázal vůz i přes svou vysokou hmotnost akcelerovat na 96 km/h za 4,8 sekundy. Na fotografiích nahoře vidíte předposlední produkční kus, který putuje do garáže šťastného majitele v Americe. Kam zamíří extrémně vzácný poslední kus, značka tají. Předposlední kus vyjel v provedení Speed 6.75 Edition by Mulliner, který je pokrytý kombinací růžového a tmavě šedého laku.
Této finální edice vzniklo pouhých 30 kusů a vyznačuje se především unikátními prvky v interiéru a svody motoru vyvedené v černé barvě místo klasické stříbrné. Na krytu motoru byste nenašli podpisy jeho tvůrců, ale podpis Adriana Hallmarka, předsedy představenstva značky.