Bentley Flying Spur W12 S: Nerychlejší čtyřdveřový model značky

Britská aristokratická značka Bentley pokračuje v rozšiřování nabídky verzí modelu Flying Spur a po jarním uvedení verze V8 S představuje W12 S. Ten má představovat vrchol nabídky a s maximální rychlostí 325 km/h i nejrychlejší čtyřdveřový Bentley současnosti.

Novinka má pod kapotou šestilitrový přeplňovaný dvanáctiválec, který se pyšní výkonem 467 kW (635 k) a točivým momentem 820 N.m. Tyto hodnoty mají 5,3 metru dlouhé limuzíně s pohotovostní hmotností 2475 kg umožňovat dosažení již zmíněné rychlosti a zvládnou ji vystřelit z 0 na 100 km/h za 4,5 s.

Do servisu musí i Bentley Flying Spur. Může mu upadnout střešní okno

Do servisu musí i Bentley Flying Spur. Může mu upadnout střešní okno

Síla dvanáctiválce míří na vozovku prostřednictvím všech čtyř kol a to v poměru 60:40 ve prospěch zadní nápravy. Toto dělení má přispět ke sportovnějšímu jízdnímu projevu, na němž se má podílet i nové naladění podvozku s odlišným nastavením tlumičů a stabilizace. Nový W12 S je pak možno objednat i s karbon-keramickými brzdovými kotouči, které doplňují černě nebo červeně lakované třmeny.

Exteriér novinky nabízí jen pár drobných úprav v podobě černě lakované masky chladiče, rámů oken, difuzoru pod zádí a 21palcových litých kol. K dispozici jsou pak i černě lakované kryty vnějších zpětných zrcátek a zatmavení pozadí světel vpředu i vzadu.

Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Interiér zaujme provedením čalounění sedadel i dalších částí s výrazným prošíváním, tříramenným volantem a provedením obložení. To může být černé barvy nebo z uhlíkových vláken. V případě specifických přání je připravena zasáhnout divize Mulliner.

Bentley Flying Spur W12 S se má představit návštěvníkům autosalonu v Paříži a první majitelé si tuto extrémně rychlou limuzínu zaparkují do své garáže před koncem letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků