Bentley Flying Spur W12 S: Nerychlejší čtyřdveřový model značky

Britská aristokratická značka Bentley pokračuje v rozšiřování nabídky verzí modelu Flying Spur a po jarním uvedení verze V8 S představuje W12 S. Ten má představovat vrchol nabídky a s maximální rychlostí 325 km/h i nejrychlejší čtyřdveřový Bentley současnosti.

Novinka má pod kapotou šestilitrový přeplňovaný dvanáctiválec, který se pyšní výkonem 467 kW (635 k) a točivým momentem 820 N.m. Tyto hodnoty mají 5,3 metru dlouhé limuzíně s pohotovostní hmotností 2475 kg umožňovat dosažení již zmíněné rychlosti a zvládnou ji vystřelit z 0 na 100 km/h za 4,5 s.

Do servisu musí i Bentley Flying Spur. Může mu upadnout střešní okno

Do servisu musí i Bentley Flying Spur. Může mu upadnout střešní okno

Síla dvanáctiválce míří na vozovku prostřednictvím všech čtyř kol a to v poměru 60:40 ve prospěch zadní nápravy. Toto dělení má přispět ke sportovnějšímu jízdnímu projevu, na němž se má podílet i nové naladění podvozku s odlišným nastavením tlumičů a stabilizace. Nový W12 S je pak možno objednat i s karbon-keramickými brzdovými kotouči, které doplňují černě nebo červeně lakované třmeny.

Exteriér novinky nabízí jen pár drobných úprav v podobě černě lakované masky chladiče, rámů oken, difuzoru pod zádí a 21palcových litých kol. K dispozici jsou pak i černě lakované kryty vnějších zpětných zrcátek a zatmavení pozadí světel vpředu i vzadu.

Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Interiér zaujme provedením čalounění sedadel i dalších částí s výrazným prošíváním, tříramenným volantem a provedením obložení. To může být černé barvy nebo z uhlíkových vláken. V případě specifických přání je připravena zasáhnout divize Mulliner.

Bentley Flying Spur W12 S se má představit návštěvníkům autosalonu v Paříži a první majitelé si tuto extrémně rychlou limuzínu zaparkují do své garáže před koncem letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků