Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Absolutním výkonem ještě nestačí, ale točivý moment už má motor V8 bi-turbo vyšší než původní jednotka 6.0 W12.
Seznam kapitol
  1. Bentley Flying Spur V8 S
  2. Fotogalerie: Bentley Flying Spur V8 S

Luxusní sedan Bentley Flying Spur dostal silnější motor, jméno V8 S, nové nastavení podvozku a několik optických změn včetně luxusnější výbavy a širšího seznamu příplatků. Novinka se představí na autosalonu v Ženevě a v nabídce se zařadí mezi modely V8 a W12.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Flying Spur V8 S se liší jinak nastaveným podvozkem, luxusnější výbavou a třeba černou maskou chladiče. Osmiválec posílil na 528 koní, maximální rychlost je 306 km/h

Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l odevzdává v Bentley Flying Spur V8 S na automatickou převodovku a všechna kola výkon 388 kW (528 k) a točivý moment 680 Nm. To je dokonce o 30 Nm víc, než kolik nabízel původní šestilitrový dvanáctiválec v modelu Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrychlí Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozjede se na 306 km/h. I díky systému vypínání poloviny válců má tohle Bentley normovanou spotřebu 10,9 litru na 100 km. Tento údaj bude majitele zajisté velmi trápit…

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Zásadního přepracování se dočkal elektronicky řízený podvozek, který podle Bentley nabízí v modelu V8 S ostřejší odezvu a lepší oporu karoserie v zatáčkách, aniž by tím utrpěl komfort odpružení. Řidič si navíc charakteristiku podvozku může nastavit.

Samozřejmostí je bohatá základní výbava včetně všech možných bezpečnostních funkcí a asistentů. Můžete ale vesele připlácet za další luxusní prvky a hračky, třeba za zábavní systém pro zadní sedadla a WiFi. Kdybyste chtěli něco jiného než základní kožená sedadla a dřevěný dekor, objednat lze třeba obložení z kamene.

Vrcholnou motorizací Flying Spuru nadále zůstává jednotka 6.0 V12, rovněž přeplňovaná dvojicí turbodmychadel. Jejích 460 kW a 800 Nm umožňuje velké limuzíně rozjet se až na 320 km/h. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Flying Spur V8 S
  2. Fotogalerie: Bentley Flying Spur V8 S
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků