Bentley pokračuje na vlně elektrifikace. Menší V6 s elektromotorem teď nasazuje i pod kapotu Flying Spuru.
Limuzína od Bentley teď může být o něco zelenější. O elegantním tmavě zeleném laku na fotkách však nemluvíme. Pod kapotou Flying Spuru značka po dvanáctiválcové a osmiválcové motorizaci nyní uvádí i možnost plug-in hybridního V6, a to dokonce ve výkonnější specifikaci, než nabízí SUV Bentayga Hybrid.
Flying Spur Hybrid tedy používá 2,9litrový V6 spojený s jedním elektromotorem a 14,1kWh baterií pro systémový výkon 544 koní (400 kW) a točivý moment 750 N.m – vůči hybridnímu SUV v nabídce Bentley tak nabízí o 95 koní (70 kW) a 50 N.m více. Osmistupňová dvouspojková převodovka a stálý pohon všech kol je nadále součástí.
V čistě elektrickém režimu udává Bentley dojezd přes 40 km, v nejšetrnějším hybridním režimu pak dokáže plně natankovaná limuzína ujet přes 700 km. Akcelerace z nuly na 100 km/h proběhne za 4,3 sekundy a maximálně lze dosáhnout rychlosti 285 km/h.
Ani v hybridním Flying Spuru samozřejmě nechybí trojice různých hybridních režimů managementu energie, stejně jako vzdálený přístup k vozu skrze aplikaci, ve které se majitel dozví obecné informace o stavu vozu, třeba úroveň nabití baterie, nebo zde může ovládat komfortní prvky interiéru jako například klimatizaci.
Pro Flying Spur Hybrid pak Bentley vybralo sedm standardních laků karoserie, které mají doplňovat charakter elektrifikovaného modelu. Nadále však značka nabízí rozsáhlý program personalizace vozu včetně rozšířené palety barev a doplňků divize Mulliner.
Cenovky a datum uvedení na evropské trhy zatím Bentley neupřesnilo.