Po Continentalu GT a GTC tu máme sportovněji laděné provedení také u velkého sedanu. Označení S poprvé dostává i hybrid.
Zákazníci Bentley doposud mohli u Continentalu volit mezi standardním provedením, ultraluxusním Mulliner a na komfort orientovaným Azure. Nově do nabídky zavítalo provedení S, které tak následuje kupé a kabriolet s výběrem dynamicky působících doplňků a prvků výbavy. Zvenčí ho jasně poznáte podle tmavých doplňků a rámečků místo světlých lesklých. Máme zde černé mřížky, čelní masku s temnými žebry a také tmavá zrcátka. Kontrast zajišťuje znak okřídleného B v klasickém chromu, kola mohou být až dvaadvacetipalcová.
Uvnitř čeká dvoubarevné ručně šité čalounění z kůže a materiálu Dinamica. Na sedadlech je vyšito písmeno S (bez příplatku můžete zvolit i klasické logo Bentley) a na přání mohou dostat luxusní prošívání. Přístrojový štít se svou grafikou inspiroval u závodních chronometrů. Nová verze je k dostání buď s čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 404 kW (550 k), nebo jako hybrid, který kombinuje šestiválec o objemu 2,9 litru se 100kW elektromotorem pro bezemisní dojezd až 41 km a systémový výkon 400 kW (544 k).
Standardně dostává systém Bentley Dynamic Ride s aktivními stabilizátory pro potlačování náklonů, přítomno je i natáčení zadních kol po směru jízdy pro lepší jízdní vlastnosti nebo proti směru (až o 4,2 stupně) kvůli manévrování v nízkých rychlostech. U osmiválce zajistí lepší zvuk nový výfuk, hybrid si pomůže syntetickým soundtrackem. Flying Spur S najdete v konfigurátoru již nyní, naživo si ho můžete prohlédnout už brzy na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.