No, jestli to opravdu chtějí uvést do provozu až za pár let, tak jsem hlavně zvědavý, jak sníží emise CO2. Protože motor z Veyronu s produkcí CO2 okolo 120 g na km, to by byla teprve bomba a prodejní šlágr.
tenhle limit by nesplnili ani kdyby to jelo na vzduch, prober tohle o něčem jiným
Jsem zvedavej jestli se také objevi ve Skode :)))
Ja si mysli, ze je to logickej krok. Ten vyvoj morotu stal nehorazne penize. Proste vic prodanejch(vyrobenejch) motoru, tim mensi ztrata. :)
souhlasim.... jen takova blba poznamka :-P
nějakých 750-800k by jim mohlo stačit :-))
a navíc by to poměrně hodně snížilo nároky na chlazení.... imho: když už ten problém, jednou vyřešili tak už budou vědět jak na to a nebudou začínat úplně od začátku takže si myslím že se řešení problému zkrátí mnohonásobně...
Tady je problém především v tom, že je motor ve předu a není nejlehčí. Není tam tolik místa pro chladiče. Moc tomu nevěřím, pokud ho tam dostanou, výkon bude podstatně nižší.
Ale no tak. To je jako říct, že u Veyronu vyřešili stabilitu při rychlosti nad 400 km/h, takže udělat Arnage limuzínu s maximálkou přes 400 bude hračka.Takže si nemyslím, že udělat u luxusní limuzíny chlazení pro ten motoru bude zrovna jednoduché. Tím ovšem neříkám, že nemohou čerpat již získáne znalosti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.