Bentley do Frankfurtu chystá speciální Mulsanne. Nese označení Mulliner

Nejen nové GT bude tahákem na stánku Bentley.

Hlavní hvězdou na frankfurtském stánku Bentley bude jistě nová generace modelu Continental GT. O pozornost se ale hlásí i upravený Mulsanne. Označení Mulliner Design Series leccos slibuje.

Kus zveřejněný na produktových fotografiích je lakován ve světle modré King Fisher. K dispozici ještě bude ve stříbrné a bronzové, vždy s kontrastními prvky v lesklé černé a ladícím interiérem. Karbonová vlákna jsou spletena speciální mozaikovou technologií.

Bentley představuje nový Continental GT. Na nástupce čekal 14 let

Bentley představuje nový Continental GT. Na nástupce čekal 14 let

Unikátní sérii pohání motor z verze Speed. To znamená tradiční osmiválec o objemu 8,75 litru se dvěma turbodmychadly a výkonem 530 koňských sil. Vůz se představí na autosalonu ve Frankfurtu 12. září.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 194 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2013
Stav: 177 256 km
Cena: 281 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků