Bentley Continetal Flying Spur: sedan místo kupé

9 komentářů

jj
21. ledna • 13:44

Vy si zřejmě pletete bentley s VW. Jestli jste někdy viděli Bentley Conti GT doopravdy tak mi musíte dát za pravdu že je to krásná auto. To že je vyprodané už dlouho dopředu svědší za vše.

drobik
24. ledna • 12:37

Videl som na zivo, mozem potvrdit. Je to neuveritelne nadherne auto. Skutocny skvost.

Miro
20. ledna • 12:41

Zda sa mi, ze volkswagen zneuctil tuto znacku. Zacina sa to sice podobat na bentley, ale stale je to len velka skodovka. Svetla mi pripadaju ako z VW Polo. Dufam, ze ma aj otocny gombik na zapinanie svetiel je tiez zo skodovky. Inac krasne boli Bentley spred 5 - 6 rokov

Luděk Vokáč
20. ledna • 12:39

Nevite nekdo jake jsou rozmery tohoto auta? Zatim se to nikde neobjevilo.

No, ptam se proto, ze mam podezreni, ze timto modelem chce VW postupne nahradit radu Arnage, ackoli ta je dnes drazsi (no jo kdyz tam nemuzou nacpat techniku VW, nekdo to zaplatit musi ) a zdanlive patri do jine (jeste vyssi) tridy. Byla by to velka skoda.

Petr Broža
20. ledna • 13:03

Arnage by se měl vyrábět i nadále, když bylo v Detroitu uvedeno kabrio...

Luděk Vokáč
20. ledna • 14:10

No aby to právě nebyl takový poslední výkřik. Však ještě u původního Rolls Royce byl Corniche taky posledním modelem klasické řady a VW jej pro BMW ještě nějakou dobu vyrábělo v původní továrně v Crewe. A Corniche byl vlastně postaven v době, kdy měl RR Silver Seraph už svůj osud zpečetěn.  A Bentley Azure (Final Series) byl taktéž posledním modernizovaným a vyráběným autem z původní řady Turbo R, Continental T,R a Azure...

Byla by škoda kdyby řada Arnage zmizela z nabídky. Byl by to definitivní konec pro V8 6,75 l a to by bylo opravdu mrzuté. Docela by mě zajímalo, co VW s řadou Arnage zamýšlí, jestli ji brzy stáhne, nebo bude dále pokračovat v její postupné modernizaci a nechá jí tak žít třeba deset let a pak jí zruší, nebo jestli plánuje nástupce (no, aby to právě nebyl Continental Flying Spur a VW nechal Arnage dožít jen po jejím boku).

goes
20. ledna • 10:21

nechtel bych byt kotoucem, destickou ci trmenem pri nouzovem brzdeni 306-0 a vaze 2500kg :)

Ondřej
20. ledna • 10:56

No to teda fakt ne.To už jsou dobré síly a tlaky.

Damil
20. ledna • 21:55

No taky proč by jsi ním měl být?

Doporučujeme

Články odjinud