Bentley Continental V8 S: Silnější verze slabšího motoru pro Conti GT

Pokud jste toužili po kupé Bentley, ale základní osmiválec pro vás byl příliš pomalý a základní dvanáctiválec zbytečně rychlý, konečně je tu řešení.

Nabídka Bentley Continental začíná být pořádně zamotaná. Kromě základního osmiválce GT V8 můžete mít také dvanáctiválec 6.0 W12, popřípadě kterýkoli z těchto motorů ve verzi GTC se stahovací střechou. Pak je tu verze Speed a její otevřená verze, která se ovšem oficiálně nejmenuje GTC, ale dlouze GT Speed Convertible.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekModel V8 S bude od začátku k dispozici jako kupé i jako kabriolet

Jestli jste doufali ve zjednodušení, máme pro vás špatnou zprávu. Bentley vnáší do své pestré palety Continentalů další úroveň zmatku dvojící nových modelů GT V8 S Coupé a GT V8 S Convertible.

Jejich podstatou je nově naladěná verze dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce 4,0 l, o který se Bentley dělí s Audi. Jak praví známé úsloví automobilové publicistiky, tabulka někdy vydá za tisíc slov: 

Bentley Continental

GT V8 Coupé

GT V8 S Coupé

GT V8 Convertible

GT V8 S Convertible

Nejvyšší výkon (k/ot./min.)

507/6000

528/6000

507/6000

528/6000

Točivý moment (Nm/ot./min.)

660/1700

680/1700

660/1700

680/1700

0-100 km/h (s)

4,8

4,5

5,0

4,7

Max. rychlost (km/h)

303

309

301

308

Komb. spotřeba (l/100 km)

10,5

10,5

10,9

10,9

Sportovnější zaměření S modelů potvrzuje i snížení světlé výšky o 10 mm spolu s instalací tužších pružin i zadního stabilizátoru. Nové je i naladění tlumičů pérování a elektronického stabilizačního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekInteriér bude v základu dvoubarevný, zákazníci mohou vybírat ze 17 odstínů kůže

Aby si váš Continental GT S ostatní hráči z klubu, za který hrajete, nespletli se základní verzí, dostal i lakovaný černý spoiler, boční nástavce prahů a symbolický náznak difuzoru. Výhradně pro verzi S jsou určená i dvacetipalcová kola, která vidíte na obrázcích.

Kupé i kabriolet v nové ostřejší verzi mají být u prodejců Bentley k dostání od začátku roku 2014.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků