Bentley Continental v omezené sérii pro Čínu

Je to takřka neuvěřitelné, ale na autosalonu v Pekingu najdeme i skutečný, nepadělaný Bentley přímo od Bentley. Nevěříte?

Pekingský autosalon (běží až do 2. května) se i letos stal přehlídkou nevázaného, ryze soudružského plagiátorství, jemuž se neubrání ani produkty prestižních značek Porsche nebo Bentley. Tržní potenciál dravé Číny však nenechává klidnými ani renomované automobilky, které nyní dobývají peněženky stranických prominentů i prostřednictvím speciálních sérií. Po Lamborghini Murciélagu, o němž jsme psali na tomto místě, se pochlapili i u Bentley a v Pekingu vystavili hned dva specifické modely Continental Flying Spur Speed China a Continental GT Design Series China.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Provedení Continental Flying Spur Speed China je modifikací jednoho z nejrychlejších sedanů současnosti a kromě jiného se vyznačuje třeba použitím komfortně laděného podvozku usnadňujícího pohyb po nekvalitních cestách. Pod kapotou se nachází šestilitrový, dvanáctiválcový zážehový motor s válci do W a dvojicí dmychadel, jenž vozu umožňuje zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,8 s a dosažení rychlosti 322 km/h. O kontakt s vozvkou se starají nové dvacetipalcové ráfky, výfukový trakt byl nově odladěn pro snížení hluku. A jelikož si na východě potrpí na nejrůznější ozdůbky, na karoserii i v jejím interiéru najdeme specifické odznáčky Speed China a sloupky C nesou emblémy s tradičním „letícím B“.

Verze Continental GT Design Series China se nese v podobném duchu, rozdíly tak opět najdeme zejména v interiéru. Specifické obložení palubní desky, výpní dveří a středového tunelu, nové kořené čalounění, jinak zbarvené bezpečnostní pásy, nebo zvláštní obšití volantu, to jsou detaily, kterými je tento Conti GT výjimečný.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Oba modely se mají vyrábět přímo v továrně Bentley v britském Crewe a údajně se vyznačují specifickým odladěním pro konkrétní požadavky čínských zákazníků. Čína je totiž pro automobilku Bentley třetím nejdůležitějším trhem z hlediska objemu prodejů a jejich růstu, během loňského roku zde i přes celosvětovou hospodářskou krizi umístila 421 svých nových automobilů. Zájmy značky zde obhospodařuje devět dealerství, k nimž ještě do konce letošního roku přibudou další čtyři.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental Flying Spur a GT v omezené sérii pro Čínu

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 400 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků