Bentley Continental Supersports: bestie na etanol se nezpozdí

Ten, kdo si brousí zuby na dvanáctiválcový supersport s výkonem 621 koní (455 kW), jenž jede bezmála 330 km/h a zároveň představuje nejrychlejší vůz dané značky v celé její historii, bude zřejme jen stěží trvat na ochraně neobnovitelných zdrojů energie. Přesto se mělo jednat o jeden z hlavních trumfů připravovaného Bentley Continental Supersports, který má být připraven pro modelový rok 2010 a my jsme vám jej podrobně představili na tomto místě.

Před několika dny jsme však zachytili informaci, že první vyrobené vozy tohoto typu populární směs E85 spalovat nebudou moci. Pokud jste již 267 000 dolarů k nákupu tohoto přinejmenším nevšedního plnokrevníka odložili do šuplíku, máme pro vás dobrou zprávu. Došlo totiž k nedorozumění, neboť pozdržení „etanolových“ vozů v řadě Continental Supersports mělo být od samého počátku pouze zcela běžným marketingovým tahem na americkém trhu a není tedy dáno technickými obtížemi, o nichž spekulovala britská a americká média.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental Supersports: a přece se rozjede na i „líh”
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků