Bentley Continental má za sebou facelift a jezdí jen na šest válců

Seznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogalerie: Bentley Continental

I značka Bentley ukáže na autosalonu v Ženevě facelift jednoho ze svých modelů. Změny na Bentley Continental jsou skutečně jen kosmetické, povšimněte si třeba nového předního nárazníku a zadního víka kufru. Nová je i nabídka 20" a 21" kol z lehké slitiny a rozšířila se paleta dostupných barevných kombinací.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už i Bentley je zelené. U jeho motoru 6.0 W12 se vypíná polovina válců, takže má nižší spotřebu a emise. Nicméně na čalounění nového interiéru padlo stádo hovězího dobytka

Všechny modely řady Continental dostanou rovněž nové provedení čalounění sedadel a v interiéru se změní spousta drobných detailů jako třeba volant a design řadících pádel automatické převodovky. Nová je i centrální konzola s úložným prostorem a na palubě můžete mít Wi-Fi.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Přeplňovaný osmiválec prochází faceliftem prakticky bez zásadních změn, více pozornosti věnovala automobilka dvanáctiválci. Jednotka 6.0 W12 má o pět procent nižší spotřebu a v modelu Continental GT posílila z 575 na 590 koní a 720 Nm (nárůst o 20 Nm).

Snížení spotřeby automobilka dosáhla především systémem vypínání poloviny válců při částečném zatížení motoru, takže podle normy NEDC teď dvanáctiválcový Bentley spotřebuje jen 14,1 litru na 100 km. Lední medvědi mají určitě radost.

Tajné | BMW | Zajímavosti | Ford | Volkswagen | Audi | Renault | Mercedes-Benz | Byznys | Hyundai | Toyota | Ferrari | Porsche | Bentley | Maserati

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Upraveného dvanáctiválce se dočkal i luxusní sedan Bentley Continental Flying Spur, ve kterém má motor výkon 625 koní a točivý moment 800 Nm. Rovněž Flying Spur se umí změnit v šestiválec a jeho normovaná spotřeba dosahuje na 14,5 litru na 100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogalerie: Bentley Continental
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků