Bentley Continental má za sebou facelift a jezdí jen na šest válců

Seznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogalerie: Bentley Continental

I značka Bentley ukáže na autosalonu v Ženevě facelift jednoho ze svých modelů. Změny na Bentley Continental jsou skutečně jen kosmetické, povšimněte si třeba nového předního nárazníku a zadního víka kufru. Nová je i nabídka 20" a 21" kol z lehké slitiny a rozšířila se paleta dostupných barevných kombinací.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už i Bentley je zelené. U jeho motoru 6.0 W12 se vypíná polovina válců, takže má nižší spotřebu a emise. Nicméně na čalounění nového interiéru padlo stádo hovězího dobytka

Všechny modely řady Continental dostanou rovněž nové provedení čalounění sedadel a v interiéru se změní spousta drobných detailů jako třeba volant a design řadících pádel automatické převodovky. Nová je i centrální konzola s úložným prostorem a na palubě můžete mít Wi-Fi.

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Přeplňovaný osmiválec prochází faceliftem prakticky bez zásadních změn, více pozornosti věnovala automobilka dvanáctiválci. Jednotka 6.0 W12 má o pět procent nižší spotřebu a v modelu Continental GT posílila z 575 na 590 koní a 720 Nm (nárůst o 20 Nm).

Snížení spotřeby automobilka dosáhla především systémem vypínání poloviny válců při částečném zatížení motoru, takže podle normy NEDC teď dvanáctiválcový Bentley spotřebuje jen 14,1 litru na 100 km. Lední medvědi mají určitě radost.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Upraveného dvanáctiválce se dočkal i luxusní sedan Bentley Continental Flying Spur, ve kterém má motor výkon 625 koní a točivý moment 800 Nm. Rovněž Flying Spur se umí změnit v šestiválec a jeho normovaná spotřeba dosahuje na 14,5 litru na 100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogalerie: Bentley Continental
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků