Bentley Continental má za sebou facelift a jezdí jen na šest válců

Seznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogalerie: Bentley Continental

I značka Bentley ukáže na autosalonu v Ženevě facelift jednoho ze svých modelů. Změny na Bentley Continental jsou skutečně jen kosmetické, povšimněte si třeba nového předního nárazníku a zadního víka kufru. Nová je i nabídka 20" a 21" kol z lehké slitiny a rozšířila se paleta dostupných barevných kombinací.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už i Bentley je zelené. U jeho motoru 6.0 W12 se vypíná polovina válců, takže má nižší spotřebu a emise. Nicméně na čalounění nového interiéru padlo stádo hovězího dobytka

Všechny modely řady Continental dostanou rovněž nové provedení čalounění sedadel a v interiéru se změní spousta drobných detailů jako třeba volant a design řadících pádel automatické převodovky. Nová je i centrální konzola s úložným prostorem a na palubě můžete mít Wi-Fi.

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Přeplňovaný osmiválec prochází faceliftem prakticky bez zásadních změn, více pozornosti věnovala automobilka dvanáctiválci. Jednotka 6.0 W12 má o pět procent nižší spotřebu a v modelu Continental GT posílila z 575 na 590 koní a 720 Nm (nárůst o 20 Nm).

Snížení spotřeby automobilka dosáhla především systémem vypínání poloviny válců při částečném zatížení motoru, takže podle normy NEDC teď dvanáctiválcový Bentley spotřebuje jen 14,1 litru na 100 km. Lední medvědi mají určitě radost.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Upraveného dvanáctiválce se dočkal i luxusní sedan Bentley Continental Flying Spur, ve kterém má motor výkon 625 koní a točivý moment 800 Nm. Rovněž Flying Spur se umí změnit v šestiválec a jeho normovaná spotřeba dosahuje na 14,5 litru na 100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogalerie: Bentley Continental
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků