Bentley Continental GT v úpravě Amari Design

Do uzavřené společnosti ladičů exkluzivních vozů vstupuje nový hráč: jmenuje se Amari Design a plány má velké.
Bentley Continental GT v úpravě Amari Design

Nováček v podobě firmy Amari Design pokračuje ve svém mediálním tlaku, jehož intenzitě dále nemůžeme odolávat ani my na Autorevue.cz. Vždyť tento specifický Bentley je již jejím třetím projektem za posledních šest týdnů! Společnost Amari Design přitom nikdy před tím do světa tuningu ničím nepřispěla, ale sebevědomí jejích představitelů je enormní, a to i přesto, že zatím neukázali žádné provozuschopné auto. Nicméně podobně se až donedávna projevoval třeba Xenatec, jehož bláznivé vize počínající robustním kupé na bázi Maybach 57S již úspěšně prosperují. Věřme, že se pánové z Amari Designu pochlapí a brzy představí nějaký hmatatelný produkt své fantazie.

V tomto případě si vzali do parády model Bentley Continental GT a přestavěli jej (alespoň ve smyslu virtuální reality) k nepoznání, údajně s použitím uhlíkových kompozitů a kvalitních plastů. Při pohledu na první „fotografie“ si všimneme především nového předního nárazníku s členitým, kompozitovým lízátkem, kapoty, prahových obkladů, zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a specifickými koncovkami zdvojené výfukové soustavy. Tento stroj má být opatřen trojdílnými, pětipaprskovými litými ráfky vlastní konstrukce Amari Design AD1, jejich rozměry však bohužel zatím zůstávají tajemstvím.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT jakožto vize Amari Designu

Pod kapotu vyobrazeného stroje Bentley Continental GT plánuje společnost Amari Design instalovat standardní dvanáctiválcový motor, který má ale díky novému programu řídicí jednotky, přepracovanému sání a přeplňování a speciální výfukové soustavě dosahovat výkonu 760 koní (559 kW). Interiér dostane sadu obkladových dílů z uhlíkových kompozitů, které najdeme především na palubní desce, volantu a dveřních panelech. Sedadla by pak měla být čalouněna kombinací kůže Nappa a Alcantary. Inu, uvidíme. Představení Amari Designu slibují, že první reálné stroje vystaví již na konci tohoto měsíce ve svém novém dealerství v britském Prestonu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků