Bentley Continental GT Supersports Anderson Germany: více emocí

Ve společnosti Anderson Germany o modelu Bentley GT Supersports zřejmě příliš dobré mínění nemají.

Tvrdí totiž, že to není „nejrozumnější luxusní auto na trhu“. Ale u kritizování nezůstali a pustili se do díla. Karoserii opatřili „ďábelsky“ šedým a „sametově“ matovým lakem, ale s celkovým vzezřením tohoto stroje naštěstí korespondují také změny pod kapotou. Zde se nachází standardní dvanáctiválec s válci uspořádanými do tvaru písmene W, jenž ve svém sériovém naladění dává díky dvojitému přeplňování velmi slušných 630 koní (463 kW).

A recept je běžný: přeprogramování řídicí jednotky, sportovní vzduchový filtr a nová výfuková soustava s vestavěným stavitelným ventilem pro regulaci akustického projevu pohonné jednotky. Výfuk dostal také závodní katalyzátory a celý váží o celých 17 kg méně než standardně dodávaná soustava. A výsledek je působivý: výkon dosahuje hodnoty 695 koní (511 kW), o špičce točivého momentu bohužel oficiální materiály mlčí.

Celá modifikace je korunována sadou nových aerodynamických doplňků. V jejich soupisu najdeme nové nárazníky vpředu i vzadu, prahové obklady, přítlačné křídlo na zádi a robustní difuzor v zadním nárazníku, jímž ústí dva páry kulatých koncovek výfuků. Dojem podporuje instalace trojdílných litých ráfků o rozměru 10 J x 22 placů nazouvajících pneumatiky 285/30 R22. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen řadou doplňků z uhlíkových kompozitů.

Celý bodykit s doplňky z uhlíkových kompozitů má vzniknout pouze v 300 sadách, které padnou rovněž modelům Bentley GT, GT Cabriolet a GT Speed. Jeho cenu neznáme, dostupný by ale měl být ihned.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Bentley Continental GT Supersports Anderson German
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků