Bentley Continental GT Supersports Anderson Germany: více emocí

Ve společnosti Anderson Germany o modelu Bentley GT Supersports zřejmě příliš dobré mínění nemají.

Tvrdí totiž, že to není „nejrozumnější luxusní auto na trhu“. Ale u kritizování nezůstali a pustili se do díla. Karoserii opatřili „ďábelsky“ šedým a „sametově“ matovým lakem, ale s celkovým vzezřením tohoto stroje naštěstí korespondují také změny pod kapotou. Zde se nachází standardní dvanáctiválec s válci uspořádanými do tvaru písmene W, jenž ve svém sériovém naladění dává díky dvojitému přeplňování velmi slušných 630 koní (463 kW).

A recept je běžný: přeprogramování řídicí jednotky, sportovní vzduchový filtr a nová výfuková soustava s vestavěným stavitelným ventilem pro regulaci akustického projevu pohonné jednotky. Výfuk dostal také závodní katalyzátory a celý váží o celých 17 kg méně než standardně dodávaná soustava. A výsledek je působivý: výkon dosahuje hodnoty 695 koní (511 kW), o špičce točivého momentu bohužel oficiální materiály mlčí.

Celá modifikace je korunována sadou nových aerodynamických doplňků. V jejich soupisu najdeme nové nárazníky vpředu i vzadu, prahové obklady, přítlačné křídlo na zádi a robustní difuzor v zadním nárazníku, jímž ústí dva páry kulatých koncovek výfuků. Dojem podporuje instalace trojdílných litých ráfků o rozměru 10 J x 22 placů nazouvajících pneumatiky 285/30 R22. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen řadou doplňků z uhlíkových kompozitů.

Celý bodykit s doplňky z uhlíkových kompozitů má vzniknout pouze v 300 sadách, které padnou rovněž modelům Bentley GT, GT Cabriolet a GT Speed. Jeho cenu neznáme, dostupný by ale měl být ihned.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Bentley Continental GT Supersports Anderson German
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků