Bentley Continental GT Supersports Anderson Germany: více emocí

Ve společnosti Anderson Germany o modelu Bentley GT Supersports zřejmě příliš dobré mínění nemají.

Tvrdí totiž, že to není „nejrozumnější luxusní auto na trhu“. Ale u kritizování nezůstali a pustili se do díla. Karoserii opatřili „ďábelsky“ šedým a „sametově“ matovým lakem, ale s celkovým vzezřením tohoto stroje naštěstí korespondují také změny pod kapotou. Zde se nachází standardní dvanáctiválec s válci uspořádanými do tvaru písmene W, jenž ve svém sériovém naladění dává díky dvojitému přeplňování velmi slušných 630 koní (463 kW).

A recept je běžný: přeprogramování řídicí jednotky, sportovní vzduchový filtr a nová výfuková soustava s vestavěným stavitelným ventilem pro regulaci akustického projevu pohonné jednotky. Výfuk dostal také závodní katalyzátory a celý váží o celých 17 kg méně než standardně dodávaná soustava. A výsledek je působivý: výkon dosahuje hodnoty 695 koní (511 kW), o špičce točivého momentu bohužel oficiální materiály mlčí.

Celá modifikace je korunována sadou nových aerodynamických doplňků. V jejich soupisu najdeme nové nárazníky vpředu i vzadu, prahové obklady, přítlačné křídlo na zádi a robustní difuzor v zadním nárazníku, jímž ústí dva páry kulatých koncovek výfuků. Dojem podporuje instalace trojdílných litých ráfků o rozměru 10 J x 22 placů nazouvajících pneumatiky 285/30 R22. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen řadou doplňků z uhlíkových kompozitů.

Celý bodykit s doplňky z uhlíkových kompozitů má vzniknout pouze v 300 sadách, které padnou rovněž modelům Bentley GT, GT Cabriolet a GT Speed. Jeho cenu neznáme, dostupný by ale měl být ihned.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Bentley Continental GT Supersports Anderson German
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků