Bentley Continental GT Supersports Anderson Germany: více emocí

Ve společnosti Anderson Germany o modelu Bentley GT Supersports zřejmě příliš dobré mínění nemají.

Tvrdí totiž, že to není „nejrozumnější luxusní auto na trhu“. Ale u kritizování nezůstali a pustili se do díla. Karoserii opatřili „ďábelsky“ šedým a „sametově“ matovým lakem, ale s celkovým vzezřením tohoto stroje naštěstí korespondují také změny pod kapotou. Zde se nachází standardní dvanáctiválec s válci uspořádanými do tvaru písmene W, jenž ve svém sériovém naladění dává díky dvojitému přeplňování velmi slušných 630 koní (463 kW).

A recept je běžný: přeprogramování řídicí jednotky, sportovní vzduchový filtr a nová výfuková soustava s vestavěným stavitelným ventilem pro regulaci akustického projevu pohonné jednotky. Výfuk dostal také závodní katalyzátory a celý váží o celých 17 kg méně než standardně dodávaná soustava. A výsledek je působivý: výkon dosahuje hodnoty 695 koní (511 kW), o špičce točivého momentu bohužel oficiální materiály mlčí.

Celá modifikace je korunována sadou nových aerodynamických doplňků. V jejich soupisu najdeme nové nárazníky vpředu i vzadu, prahové obklady, přítlačné křídlo na zádi a robustní difuzor v zadním nárazníku, jímž ústí dva páry kulatých koncovek výfuků. Dojem podporuje instalace trojdílných litých ráfků o rozměru 10 J x 22 placů nazouvajících pneumatiky 285/30 R22. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen řadou doplňků z uhlíkových kompozitů.

Celý bodykit s doplňky z uhlíkových kompozitů má vzniknout pouze v 300 sadách, které padnou rovněž modelům Bentley GT, GT Cabriolet a GT Speed. Jeho cenu neznáme, dostupný by ale měl být ihned.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Bentley Continental GT Supersports Anderson German
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků