Bentley Continental GT Speed Convertible oficiálně

Po Bentley Continental GT Speed, coby nejrychlejším Bentley všech dob, automobilka oficiálně představuje provedení s plátěnou skládací střechou. Premiéru má naplánovanou na detroitský autosalon.

Bentley brzy představí novinku v podobě modelu Continental GT Speed Convertible. Jak napovídá název, jde o otevřenou variantu dvanáctiválcového kupé GT Speed, které nabízí maximální výkon 625 koní, vrchol točivého momentu 800 Nm, pohon všech kol a velice zajímavou jízdní dynamiku.

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Že přijde na trh GT Speed s plátěnou střechou, to se ví už delší dobu. Aktuálně ovšem automobilka zveřejnila oficiální tiskovou zprávu, kde najdeme další podrobnosti. Jak už bylo řečeno, technika je identická s GT Speed. O patřičnou akceleraci se tedy stará šestilitrový dvanáctiválec, který pohání přes osmistupňovou převodovku ZF všechna čtyři kola (40/60 ve prospěch zadní nápravy).

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Kabriolet je na rozdíl od kupé těžší a tedy o něco pomalejší. Zatímco GT Speed váží 2320 kg, provedení Convertible dosahuje na 2495 kg, přičemž maximální hmotnost nemá daleko k hranici tří tun. Přesto ale parametry motoru stačí na zrychlení z nuly na sto za 4,4 s (kupé je o 0,2 s rychlejší), maximální rychlost má hodnotu 325 km/h (kupé zvládne 330 km/h). Rozdíly ve spotřebě se pohybují kolem 0,5 l/100 km. Ve městě si GT Speed Convertible řekne o 22,7 litrů, mimo město o 10,4 litrů a v kombinaci si podle tabulek vystačí s přídělem patnácti litrů.

Bentley slibuje možnost univerzálního použití v každém ročním období. Plátěná střecha dostala čtyři vrstvy a testování údajně probíhalo při teplotách od -30°C do +50°C. Pro jarní a podzimní jízdy přijde vhod také možnost pustit si teplý vzduch na krk tak, jak to známe z automobilů značky Mercedes nebo třeba z Peugeotu 308 CC. Na kolik si automobilka svou novinku cení, to se zatím neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 84 000 Kč
Peugeot 5008 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 158 745 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 5008 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 155 230 km
Cena: 200 000 Kč
Peugeot 5008 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 166 975 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 5008 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 156 510 km
Cena: 179 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků