Bentley Continental GT Speed Convertible oficiálně

Po Bentley Continental GT Speed, coby nejrychlejším Bentley všech dob, automobilka oficiálně představuje provedení s plátěnou skládací střechou. Premiéru má naplánovanou na detroitský autosalon.

Bentley brzy představí novinku v podobě modelu Continental GT Speed Convertible. Jak napovídá název, jde o otevřenou variantu dvanáctiválcového kupé GT Speed, které nabízí maximální výkon 625 koní, vrchol točivého momentu 800 Nm, pohon všech kol a velice zajímavou jízdní dynamiku.

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Že přijde na trh GT Speed s plátěnou střechou, to se ví už delší dobu. Aktuálně ovšem automobilka zveřejnila oficiální tiskovou zprávu, kde najdeme další podrobnosti. Jak už bylo řečeno, technika je identická s GT Speed. O patřičnou akceleraci se tedy stará šestilitrový dvanáctiválec, který pohání přes osmistupňovou převodovku ZF všechna čtyři kola (40/60 ve prospěch zadní nápravy).

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Kabriolet je na rozdíl od kupé těžší a tedy o něco pomalejší. Zatímco GT Speed váží 2320 kg, provedení Convertible dosahuje na 2495 kg, přičemž maximální hmotnost nemá daleko k hranici tří tun. Přesto ale parametry motoru stačí na zrychlení z nuly na sto za 4,4 s (kupé je o 0,2 s rychlejší), maximální rychlost má hodnotu 325 km/h (kupé zvládne 330 km/h). Rozdíly ve spotřebě se pohybují kolem 0,5 l/100 km. Ve městě si GT Speed Convertible řekne o 22,7 litrů, mimo město o 10,4 litrů a v kombinaci si podle tabulek vystačí s přídělem patnácti litrů.

Bentley slibuje možnost univerzálního použití v každém ročním období. Plátěná střecha dostala čtyři vrstvy a testování údajně probíhalo při teplotách od -30°C do +50°C. Pro jarní a podzimní jízdy přijde vhod také možnost pustit si teplý vzduch na krk tak, jak to známe z automobilů značky Mercedes nebo třeba z Peugeotu 308 CC. Na kolik si automobilka svou novinku cení, to se zatím neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků