Bentley Continental GT Speed Convertible oficiálně

Po Bentley Continental GT Speed, coby nejrychlejším Bentley všech dob, automobilka oficiálně představuje provedení s plátěnou skládací střechou. Premiéru má naplánovanou na detroitský autosalon.

Bentley brzy představí novinku v podobě modelu Continental GT Speed Convertible. Jak napovídá název, jde o otevřenou variantu dvanáctiválcového kupé GT Speed, které nabízí maximální výkon 625 koní, vrchol točivého momentu 800 Nm, pohon všech kol a velice zajímavou jízdní dynamiku.

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Že přijde na trh GT Speed s plátěnou střechou, to se ví už delší dobu. Aktuálně ovšem automobilka zveřejnila oficiální tiskovou zprávu, kde najdeme další podrobnosti. Jak už bylo řečeno, technika je identická s GT Speed. O patřičnou akceleraci se tedy stará šestilitrový dvanáctiválec, který pohání přes osmistupňovou převodovku ZF všechna čtyři kola (40/60 ve prospěch zadní nápravy).

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Kabriolet je na rozdíl od kupé těžší a tedy o něco pomalejší. Zatímco GT Speed váží 2320 kg, provedení Convertible dosahuje na 2495 kg, přičemž maximální hmotnost nemá daleko k hranici tří tun. Přesto ale parametry motoru stačí na zrychlení z nuly na sto za 4,4 s (kupé je o 0,2 s rychlejší), maximální rychlost má hodnotu 325 km/h (kupé zvládne 330 km/h). Rozdíly ve spotřebě se pohybují kolem 0,5 l/100 km. Ve městě si GT Speed Convertible řekne o 22,7 litrů, mimo město o 10,4 litrů a v kombinaci si podle tabulek vystačí s přídělem patnácti litrů.

Bentley slibuje možnost univerzálního použití v každém ročním období. Plátěná střecha dostala čtyři vrstvy a testování údajně probíhalo při teplotách od -30°C do +50°C. Pro jarní a podzimní jízdy přijde vhod také možnost pustit si teplý vzduch na krk tak, jak to známe z automobilů značky Mercedes nebo třeba z Peugeotu 308 CC. Na kolik si automobilka svou novinku cení, to se zatím neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky