Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Své luxusní GT nyní Bentley představuje také v otevřené Convertible variantě. Kabriolet možná vypadá ještě honosněji než standardní kupé.

Přejděme hned k věci. Nový Continental GT Convertible dostal klasicky plátěnou elektricky stahovatelnou střechu, jejíž složení/natažení zabere 19 vteřin a proces lze provádět i při jízdě až do rychlosti 50 km/h. V základní nabídce bude celkem sedm různých odstínů. Konstrukce střechy byla poté ještě důkladněji odhlučněna. Podle Bentley je uvnitř GT C stejné ticho jako v kupé předchozí generace.

Původní interiér současného kupé byl dále vybaven sedačkami s funkcí vyhřívání oblasti krku řidiče a spolujezdce, samozřejmě mluvíme také o standardní výbavě ve formě vyhřívaného volantu, sedadel a dokonce středové opěrky. V kabrioletu pak nechybí pár nových chromovaných detailů. Místo pro nohy na zadních sedačkách se od kupé neliší.  

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Celkově si ovšem kabina ponechává úžasně honosnou atmosféru se složitě obšívaným koženým čalouněním či dřevěnými obklady. Před řidičem se nachází digitální přístrojový štít a uprostřed palubní desky 12,3palcový dotykový displej infotainmentu s vysokým rozlišením.

Pod kapotou se nic nemění, stále zde najdete šestilitrový dvakrát přeplňovaný motor W12 spojený s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Rovněž hodnoty výkonu zůstávají na stejných 467 kW (635 koní) a 900 Nm točivého momentu.

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Ve sprintu na 100 km/h je kabriolet vůči kupé jen o setinu pomalejší s časem 3,8 sekundy, kdežto maximální rychlost nadále činí více než dostatečných 333 km/h. Což nejsou špatné výsledky, když vezmeme v úvahu, že nutné vyztužení šasi kvůli absenci pevné střechy zvýšilo pohotovostní hmotnost Continentalu na 2414 kg. Tedy o 170 kg.

Cena kabrioletu zatím nebyla stanovena, určitě však přesáhne základní částku za kupé, která se pohybuje okolo 4,5 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků