Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Své luxusní GT nyní Bentley představuje také v otevřené Convertible variantě. Kabriolet možná vypadá ještě honosněji než standardní kupé.

Přejděme hned k věci. Nový Continental GT Convertible dostal klasicky plátěnou elektricky stahovatelnou střechu, jejíž složení/natažení zabere 19 vteřin a proces lze provádět i při jízdě až do rychlosti 50 km/h. V základní nabídce bude celkem sedm různých odstínů. Konstrukce střechy byla poté ještě důkladněji odhlučněna. Podle Bentley je uvnitř GT C stejné ticho jako v kupé předchozí generace.

Původní interiér současného kupé byl dále vybaven sedačkami s funkcí vyhřívání oblasti krku řidiče a spolujezdce, samozřejmě mluvíme také o standardní výbavě ve formě vyhřívaného volantu, sedadel a dokonce středové opěrky. V kabrioletu pak nechybí pár nových chromovaných detailů. Místo pro nohy na zadních sedačkách se od kupé neliší.  

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Celkově si ovšem kabina ponechává úžasně honosnou atmosféru se složitě obšívaným koženým čalouněním či dřevěnými obklady. Před řidičem se nachází digitální přístrojový štít a uprostřed palubní desky 12,3palcový dotykový displej infotainmentu s vysokým rozlišením.

Pod kapotou se nic nemění, stále zde najdete šestilitrový dvakrát přeplňovaný motor W12 spojený s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Rovněž hodnoty výkonu zůstávají na stejných 467 kW (635 koní) a 900 Nm točivého momentu.

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Ve sprintu na 100 km/h je kabriolet vůči kupé jen o setinu pomalejší s časem 3,8 sekundy, kdežto maximální rychlost nadále činí více než dostatečných 333 km/h. Což nejsou špatné výsledky, když vezmeme v úvahu, že nutné vyztužení šasi kvůli absenci pevné střechy zvýšilo pohotovostní hmotnost Continentalu na 2414 kg. Tedy o 170 kg.

Cena kabrioletu zatím nebyla stanovena, určitě však přesáhne základní částku za kupé, která se pohybuje okolo 4,5 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 62 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků