Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Své luxusní GT nyní Bentley představuje také v otevřené Convertible variantě. Kabriolet možná vypadá ještě honosněji než standardní kupé.

Přejděme hned k věci. Nový Continental GT Convertible dostal klasicky plátěnou elektricky stahovatelnou střechu, jejíž složení/natažení zabere 19 vteřin a proces lze provádět i při jízdě až do rychlosti 50 km/h. V základní nabídce bude celkem sedm různých odstínů. Konstrukce střechy byla poté ještě důkladněji odhlučněna. Podle Bentley je uvnitř GT C stejné ticho jako v kupé předchozí generace.

Původní interiér současného kupé byl dále vybaven sedačkami s funkcí vyhřívání oblasti krku řidiče a spolujezdce, samozřejmě mluvíme také o standardní výbavě ve formě vyhřívaného volantu, sedadel a dokonce středové opěrky. V kabrioletu pak nechybí pár nových chromovaných detailů. Místo pro nohy na zadních sedačkách se od kupé neliší.  

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Celkově si ovšem kabina ponechává úžasně honosnou atmosféru se složitě obšívaným koženým čalouněním či dřevěnými obklady. Před řidičem se nachází digitální přístrojový štít a uprostřed palubní desky 12,3palcový dotykový displej infotainmentu s vysokým rozlišením.

Pod kapotou se nic nemění, stále zde najdete šestilitrový dvakrát přeplňovaný motor W12 spojený s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Rovněž hodnoty výkonu zůstávají na stejných 467 kW (635 koní) a 900 Nm točivého momentu.

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Ve sprintu na 100 km/h je kabriolet vůči kupé jen o setinu pomalejší s časem 3,8 sekundy, kdežto maximální rychlost nadále činí více než dostatečných 333 km/h. Což nejsou špatné výsledky, když vezmeme v úvahu, že nutné vyztužení šasi kvůli absenci pevné střechy zvýšilo pohotovostní hmotnost Continentalu na 2414 kg. Tedy o 170 kg.

Cena kabrioletu zatím nebyla stanovena, určitě však přesáhne základní částku za kupé, která se pohybuje okolo 4,5 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků