Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Své luxusní GT nyní Bentley představuje také v otevřené Convertible variantě. Kabriolet možná vypadá ještě honosněji než standardní kupé.

Přejděme hned k věci. Nový Continental GT Convertible dostal klasicky plátěnou elektricky stahovatelnou střechu, jejíž složení/natažení zabere 19 vteřin a proces lze provádět i při jízdě až do rychlosti 50 km/h. V základní nabídce bude celkem sedm různých odstínů. Konstrukce střechy byla poté ještě důkladněji odhlučněna. Podle Bentley je uvnitř GT C stejné ticho jako v kupé předchozí generace.

Původní interiér současného kupé byl dále vybaven sedačkami s funkcí vyhřívání oblasti krku řidiče a spolujezdce, samozřejmě mluvíme také o standardní výbavě ve formě vyhřívaného volantu, sedadel a dokonce středové opěrky. V kabrioletu pak nechybí pár nových chromovaných detailů. Místo pro nohy na zadních sedačkách se od kupé neliší.  

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Celkově si ovšem kabina ponechává úžasně honosnou atmosféru se složitě obšívaným koženým čalouněním či dřevěnými obklady. Před řidičem se nachází digitální přístrojový štít a uprostřed palubní desky 12,3palcový dotykový displej infotainmentu s vysokým rozlišením.

Pod kapotou se nic nemění, stále zde najdete šestilitrový dvakrát přeplňovaný motor W12 spojený s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Rovněž hodnoty výkonu zůstávají na stejných 467 kW (635 koní) a 900 Nm točivého momentu.

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Ve sprintu na 100 km/h je kabriolet vůči kupé jen o setinu pomalejší s časem 3,8 sekundy, kdežto maximální rychlost nadále činí více než dostatečných 333 km/h. Což nejsou špatné výsledky, když vezmeme v úvahu, že nutné vyztužení šasi kvůli absenci pevné střechy zvýšilo pohotovostní hmotnost Continentalu na 2414 kg. Tedy o 170 kg.

Cena kabrioletu zatím nebyla stanovena, určitě však přesáhne základní částku za kupé, která se pohybuje okolo 4,5 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků