Bentley Continental GT se ukazuje bez střechy. Luxusní kabrio zvládne 333 km/h

Své luxusní GT nyní Bentley představuje také v otevřené Convertible variantě. Kabriolet možná vypadá ještě honosněji než standardní kupé.

Přejděme hned k věci. Nový Continental GT Convertible dostal klasicky plátěnou elektricky stahovatelnou střechu, jejíž složení/natažení zabere 19 vteřin a proces lze provádět i při jízdě až do rychlosti 50 km/h. V základní nabídce bude celkem sedm různých odstínů. Konstrukce střechy byla poté ještě důkladněji odhlučněna. Podle Bentley je uvnitř GT C stejné ticho jako v kupé předchozí generace.

Původní interiér současného kupé byl dále vybaven sedačkami s funkcí vyhřívání oblasti krku řidiče a spolujezdce, samozřejmě mluvíme také o standardní výbavě ve formě vyhřívaného volantu, sedadel a dokonce středové opěrky. V kabrioletu pak nechybí pár nových chromovaných detailů. Místo pro nohy na zadních sedačkách se od kupé neliší.  

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Legendární závod proti vlaku: Takto kdysi Bentley propagovalo svá auta

Celkově si ovšem kabina ponechává úžasně honosnou atmosféru se složitě obšívaným koženým čalouněním či dřevěnými obklady. Před řidičem se nachází digitální přístrojový štít a uprostřed palubní desky 12,3palcový dotykový displej infotainmentu s vysokým rozlišením.

Pod kapotou se nic nemění, stále zde najdete šestilitrový dvakrát přeplňovaný motor W12 spojený s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Rovněž hodnoty výkonu zůstávají na stejných 467 kW (635 koní) a 900 Nm točivého momentu.

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

Ve sprintu na 100 km/h je kabriolet vůči kupé jen o setinu pomalejší s časem 3,8 sekundy, kdežto maximální rychlost nadále činí více než dostatečných 333 km/h. Což nejsou špatné výsledky, když vezmeme v úvahu, že nutné vyztužení šasi kvůli absenci pevné střechy zvýšilo pohotovostní hmotnost Continentalu na 2414 kg. Tedy o 170 kg.

Cena kabrioletu zatím nebyla stanovena, určitě však přesáhne základní částku za kupé, která se pohybuje okolo 4,5 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 116 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků