Bentley Continental GT s V8 dostane převodovku DSG od Audi

Již během představení modernizovaného Bentley Continental GT pro rok 2011 jsme psali o tom, že se horečně připravuje také levnější provedení osazené „jenom“ osmiválcem. Dnes je již jasné, že právě osmiválcová pohonná jednotka je vyvíjena v úzké kooperaci s jinou značkou koncernu VW Group, ingolstadtskou Audi. Ta navíc do útrob tohoto Bentley vloží svoji sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG s obchodním označením S Tronic.

Právě kombinace osmiválce s DSG má přinést snížení průměrných hodnot spotřeby paliva a emisí CO2, jež se nakonec kýženým způsobem promítne do celkových výkazů značky Bentley. Výrobce si navíc od nové verze Bentleye slibuje návrat k produkci přesahující hranici 5 000 vyrobených vozů ročně. S Tronic však bude rukavicí vhozenou do ringu, neboť vrcholné provedení Continental GT W12 má pokračovat i nadále s automatem ZF s „pouhými“ šesti rychlostními stupni...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT 2011
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků