Bentley Continental GT pro rok 2011 zná své ceny

Pokud se zajímáte o koupi čerstvě faceliftovaného vozu Bentley Continental GT (podrobně jsme vám jej představili na tomto místě), máme pro vás částku, jakou si pro koupi tohoto stroje budete muset připravit. Ta leží na hodnotě 154 600 eur, což při aktuálním příznivém kursu eura činí v českých korunách stále poněkud nepříznivých 3,8 milionu Kč.

Za tyto peníze dostanete mimo jiné dvojitě přeplňovaný, modernizovaný vidlicový dvanáctiválec. Při zdvihovém objemu 6,0 l nyní dává výkon 575 koní (423 kW) a točivý moment 700 Nm, což stroji umožní zrychlit z klidu na 96 km/h za 4,4 s a dosáhnout rychlosti 318 km/h.

Ve výše odkázaném představení modernizovaného stroje Bentley Continental GT jsme se zmínili o záměru výrobce nabízet vůz nově též s hospodárnějším a levnějším osmiválcem. Na jeho specifikace a ceny si však budeme muset počkat až do hloubi příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků