Bentley Continental GT pro rok 2011 zná své ceny

Pokud se zajímáte o koupi čerstvě faceliftovaného vozu Bentley Continental GT (podrobně jsme vám jej představili na tomto místě), máme pro vás částku, jakou si pro koupi tohoto stroje budete muset připravit. Ta leží na hodnotě 154 600 eur, což při aktuálním příznivém kursu eura činí v českých korunách stále poněkud nepříznivých 3,8 milionu Kč.

Za tyto peníze dostanete mimo jiné dvojitě přeplňovaný, modernizovaný vidlicový dvanáctiválec. Při zdvihovém objemu 6,0 l nyní dává výkon 575 koní (423 kW) a točivý moment 700 Nm, což stroji umožní zrychlit z klidu na 96 km/h za 4,4 s a dosáhnout rychlosti 318 km/h.

Ve výše odkázaném představení modernizovaného stroje Bentley Continental GT jsme se zmínili o záměru výrobce nabízet vůz nově též s hospodárnějším a levnějším osmiválcem. Na jeho specifikace a ceny si však budeme muset počkat až do hloubi příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků