Bentley Continental GT facelift: minimum maskování, diesel pod kapotou? (spy photos)

Brouk  |  06. 09. 2010 08:42

...dízl, to je to, co to auto určitě potřebuje. Jde přece o spotřebu...

Odpovědět  |   | 
adf  |  06. 09. 2010 09:43

spíš o emise než o spotřebu. ted turbodehtoosmihrnec taky bude žrát těch 12 litrů, jakej je pak smysl když benzínová atmosféra žere míň a dehet natrhne jak hada? a to nemluvím o přeplňovaných benzínech.

je to k zeblití.

Odpovědět  |   | 
pixel  |  06. 09. 2010 10:08

souhlas. nad tímhle už břečeli pánové v top gearu... velké šesti a osmi-válce v benzínovém podání mají stejnou spotřebu, jdou "odspodu" a ve vyšších otáčkách neznají soupeře atd. to pochopili v americe už před 60 lety. ps: osobní dlouhodobé zkušenosti s oběma variantami. nafta má ekonomický smysl a "power efekt" končíčí počtem válců na čísle 4 a objemem někde u 2 až 2,5 litru.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  06. 09. 2010 10:16

Mam benzin, mel jsem benzin a budu mit benzin, ale presto par realnych srovnani
stejni ridici:
530D AT - 8,4
530i AT - 11,7

X5 35D - 12,7l
X5 35i - 17,9l

Golf 1,9 TDI 110 kW - 7,3 l
Golf 1,8 T 110 kW - 9,6 l

vzdy stejni ridici, mam i dalsi srovnani, ale tam uz nejsou stejni ridici a styl jizdy je tak jiny a tim padem je srovnani kulhajici.
Dizl onu spotrebu nizsi ma o tom zadna, zalezi pak jak je velky ten rozdil, jak ridic auto vyuziva, kolik toho realne najede apod.

Navic padla i vyhoda benzinu v zivotnosti apod. protoze to turba, vstriky, cerpadla, dvouhmotaky apod. svinstva maji obe dve koncepce.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 09. 2010 10:30

ale tady se bavíme o velkej motorech, je to zmíněno i v příspěvku na který reaguješ. až se budeme bavit o pičifukách v golfu, tak i tak ti nedáme za pravdu, protože ten turbobenzín pojede v procentech určitě víc, než o kolik má vyšší spotřebu.

turba, dvouhmotaky, na atmosferickej V12? no treba tam budou, ale i bez nich ten motor bude kultivovanejsi s lepsim chodem nez takova blbost jako V8 turbodehet v osobnim aute.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  06. 09. 2010 10:42

ja si nevsiml, ze ty se o necem bavis nicmene ve vyberu mas i 6valce, coz v ramci toho, ze roky pracujes v tom vyvoji vozu, motoru, karoserii, podvozku a produkci skodu bys mohl i vedet ;)

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 09. 2010 10:57

takovej sestihrnec v tuaregu, to je fakt posusnani. a s vyvojem ve skodovce di do pice, kazdej si ze schade nesedne na prdel jak ty

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  06. 09. 2010 11:56

Jako pěkný srovnání, ale chtělo by to něco srovnatelného s bentley motory...takže když vemu, že mi ted 4L V8 CDI od Mercedesu bere dlouhodobe 10,5L, u 6L V12 benzinovym jsem ve stejnem stylu mel spotrebu 20-30 (dlouhodobou nemám, páč jsem ho měl půjčený krátce)...
Takže si myslím, že u Bentley smysl mít bude. Sice to zhorší zvukový projev, zhorší dynamiku a zvedne poruchovost, ale aspoň nebude muset řidič jezdit od benzinky k benzince.

K těmto autům by se výrobci měli naučit dělat větší nádrže, jinak ty diesely bude zachvilku muset cpát i do maserati.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 09. 2010 12:21

tos ho měl pučený na okruhu nebo ve snu?

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  06. 09. 2010 20:12

Ostatně mě pořád fascinuje, kolik boháčů, co mají na V12, má takovýho času k vysedávání u netu, aby to všem pěkně řekli. Jsou teda ty vedoucí pozice tak přeplacený, když maj tolik času na chatování? Ono to možná bylo takhle: "Moje 20 let starý piáno bylo úsporný - deset a půl na sto. Tož jsem jel ukecal poskoky v salůnu, abych se moh aspoň povozit Skem, půjčili mi ho na chvíli na parkplatze před, ale nesměl jsem zařadit víc než za 1" ...a cestou domů ho pozávodil i klobouk v HTP, jak byl zasněnej No offence

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 09. 2010 10:19

je to tak. idioti zvysuji pocet valcu aby se kultivovanisti priblizili ctyrvalcovemu benzinu. ale naftovy V8 v cayenne, V10 v tuaregu a podobny ksindly zerou 15 litru nafty a furt maj vlastnosti jak zkurveny traktor s turbopytlem. atmosfericky benzinovy osmihrnec zere to samy, kultitovanost o nekolik radu jinde a v pripade stejnych moznosti preplnovani ma dvakrat lepsi parametry.

kdyz diesel, tak starej atmo ctyrhrnec s rotacnim cerpadlem. "moderni" sroty s CR/PD, dvouhmotakem, variabilnim turbem, FAPem a podobnejma picovinama si muze koupit opravdu jen imbecil.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  06. 09. 2010 10:39

A jejda, učňáky už po prázdninách otevřely IT kabinety. Tyhle slinty mi fakt dva měsíce chyběly. Bude zase veselo.....

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 09. 2010 10:55

možná by pomohlo kdybys do toho kabinetu nechodil, ty tvý slinty opravdu nikoho nezajímaj

Odpovědět  |   | 
Styx  |  06. 09. 2010 13:16

Kolik stojí to v auto základu? 3 nebo 4 miliony? Opravdu bude někomu s takovým kapitálem vadit spotřeba i kdyby o 5 litrů vyšší? Nesmysl...

Lidi jsou ted prostě zvyklí na to že oblak kouře za autem je prostě in! Já mám pětilitr V8 a když s tim někam přijedu, tak se každej hned ptá kolik ti to žere a směje se. A zeptá se někdo jak to auto oproti 4válcovýmu naftáku jede? Nikdo! Tak at ty lidi jezdí vlakem. To jim vyjde ještě levnějš než nafta a auto....

Odpovědět  |   | 
Rode  |  06. 09. 2010 13:30

Vice nez samotne naklady vadi nutnost neustaleho cepovani paliva. Pokud auto neni schopno pri rozumnem jizdnim tempu dojet pomalu ani Praha-Bratislava, pak je ta jizda do znacne miry utrpenim. Ono je sakra rozdil zda cepujete co 300 nebo co 600 km.

Odpovědět  |   | 
mvb  |  06. 09. 2010 21:54

ne ze bych patril mezi zajemce o Bentley... ale pro tyto pripady mi prijde lepsi nez nafta lehce oturbeny benzinovy v8 a vetsi nadrz... a navic... jet tempem, abych nedojel na nadrz do Bratislavy, tak si jiste rad odpocinu na benzince...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 09. 2010 16:16

Diesl v bentley chtějí zákazníci, jinak by ho tam nedávali. Čili ti, kteří za tu káru dají tři čtyři miliónky, tak ti ho tam chtějí. Co si myslí odborníci, kteří brousí káry za dvěstě třista tisíc není rozhodující.

Odpovědět  |   | 
jan taraba  |  07. 09. 2010 00:04

To ale blbové typu asdf nepochopí.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  07. 09. 2010 08:22

ale velkou píču, diesel tam tlačí koncern, aby mohl šulinům jako ste vy argumentovat stylem: dyk ten dizl neni spatnej, kdyz ho mame i v bently, tak si koukejte nakoupit ty 1.6 tdi a v garazi si onanujte jakou mate reprezentacni limuzinu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 09. 2010 11:35

Ale prosímtě. Opravdu si myslíš, že automobilky si do nabídek cpou něco, o co není vůbec zájem?

Odpovědět  |   | 
Jan taraba  |  07. 09. 2010 00:06

Hele, ty cos pozřel všechno moudro světa, jaký naftový V8 je v Cayenne?

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  06. 09. 2010 15:03

Ke zblití je tvůj blábol. Zase jeden benzínospasitel. Zkus se někdy projet Landcruiserem V8 benzín a diesel, rozdíl ve spotřebě 5 až 7 litrů, jakkoli 8 válec diesel žere těch 13 až 15 na 100.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 09. 2010 18:03

s rangeroverem sport jsem loni dojel na korsiku a z5 s prumernou spotrebou 14.7, cili uplne stejna spotreba jako ten tvuj V8 diesel. teda jen s tim rozdilem ze neslysim traktor, necejtim traktor, vidim dozadu protoze tam neni oblak koure, pustej me s tim na trajekt a hlavne ty si vyliz prdel

Odpovědět  |   | 
Styx  |  06. 09. 2010 19:33

Dobře ty

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 09. 2010 11:33

Píšeš tu nesmysly. Já nedávno něco najezdil s atmo V8. A ač jsem se snažil sebevíc, tak spotřeba byla 16-17 litrů. A to jsem to auto nikterak nehonil. Pojezd s tím je sice dobrý, ale žere to jako prokoplé. Náklady na palivo na hranici 500 Kč za 100 Km jsou vysoké.

Tys měl možná dálkovou trasu za necelých 15, to se s tím osmiválcovým TDI vejdeš i pod deset, ale při běžné jízdě ti to bude žrát kolem dvaceti i více a to už je setsakra rozdíl. Hlavně v tom, že neustále musíš zastavovat u benzínky. To je právě ten psychologický efekt, kdy s autem najedeš sotva 400 km na jednu nádrž a musíš čepovat. Vůbec nejde o to, že na to máš, ale že k pumpě chodíš jako do měšťanky.

Třeba koncernové V8 TDI je perfektní motor, kultivovaný, tichý, relativně úsporný a výkonný, který nemá konkurenci a jestli tys zkoušel dieslovou V8 v Roveru, tak ta se na tu koncernovou bohužel v ničem nechytá.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  07. 09. 2010 22:17

já jsem s vlastní atmo V8 najel přes 20 tis km, dlouhodoba spotreba 13.6 a to jsem nejezdil dlouhy trasy. sice to byl dvoutunovej sedan, nyni mi range rover zere neco malo pres tech patnact. kolegovi v cayenne zere naftovy sestihrnec pres 13. to mi za to fakt nestoji.

chtel mi ji prodat, poslal jsem ho do rite, jeste by me nekdo uvidel v naftaku, to bych se musel hanbou propadnout

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  08. 09. 2010 16:18

Jo a ta 20tkm dlouhá jízda skončila krásnou vlhkou polucí, ještě se z ní nemůžeš vzpamatovat.....

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  06. 09. 2010 22:39

Je fakt ,ze mam tu cest jezdit kazdy den jak s D tak i s B landcruisrem oboji samozrejme V 8 a ,ze by mel D motor o tolik mensi spotrebu se mi teda nezda , jinak hlucnost motoru bez komentare :D a akcelerace taktez s D i s 8V aby jste predpovidali par sekund predem ptz to nez se chytne des bes ...,

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  06. 09. 2010 22:41

Jo jinak shodou nahod jezdim 3x tydne i s bentley zrovna stejnym modelem akorad rok 09 a myslim ,ze k tomuto autu proste benzin patri ,,,

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  07. 09. 2010 08:27

Za nejaky cas zustane punc exkluzivity jen znackam, ktere vydrzely a nenechaly se zlakat vidinou kratkodobeho zisku, tzn. znacky, ktere do svych modelu nemontujou sazomety.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A