Bentley Continental GT: další „karbon“ od Anderson Germany

Společnost Anderson Germany představuje svoji novou stavbu na základě modernizované verze kupé Bentley Continental GT.

Ladičská společnost Anderson Germany z Düsseldorfu patří k těm, které své projekty upravují jak po vizuální, tak technické stránce. Její záběr je široký a sahá od Fordu Focus Black Racing přes Ferrari 458 Italia Anderson až po Maserati GranTurismo S Anderson, přičemž většina těchto staveb se vyznačuje rozsáhlým využitím dílů z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT z dílen Anderson Germany

Před několika lety rozbouřil vody dosti odvážně střižený projekt Bentley Continental GT Supersports Anderson a nyní se v Düsseldorfu k tomuto tématu vrací, byť poněkud střízlivějším pohledem. Za základ však zvolili modernizovanou verzi řady Continental GT, pod jejíž kapotou se skrývá šestilitrový agregát W12 opatřený dvojicí turbodmychadel, jenž v továrním naladění dosahuje výkonu 583 koní (429 kW) a točivého momentu 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinka opět vyniká řadou dílů z uhlíkových kompozitů

U Anderson Germany jej opatřili kromě jiného také upraveným programem řídicí jednotky a novým výfukovým traktem s třístupňově stavitelným ventilem pro regulaci zvuku motoru z místa řidiče, přičemž výsledkem je výkonová špička posunutá na 680 koní (500 kW). Posílena byla brzdová soustava a sada nových dvaadvacetipalcových litých ráfků obouvá pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 295/25 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravám se nevyhnul ani interiér vozu

A nebyla by to snad ani firma Anderson Germany, kdyby vůz neobalila do dílů z uhlíkových kompozitů. Z tohoto lehkého materiálu jsou v daném případě vyrobeny kapota, maska chladiče, lízátko pod předním nárazníkem, víko zavazadlového prostoru, prahové obklady a difuzor v zadním nárazníku. Přestavbou prošel rovněž interiér vozu, ale také tam vládne „karbon“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 158 232 km
Cena: 109 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 141 941 km
Cena: 110 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 678 km
Cena: 127 000 Kč
Ford Focus 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 231 797 km
Cena: 56 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 126 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků