Bentley Continental GT: další „karbon“ od Anderson Germany

Společnost Anderson Germany představuje svoji novou stavbu na základě modernizované verze kupé Bentley Continental GT.

Ladičská společnost Anderson Germany z Düsseldorfu patří k těm, které své projekty upravují jak po vizuální, tak technické stránce. Její záběr je široký a sahá od Fordu Focus Black Racing přes Ferrari 458 Italia Anderson až po Maserati GranTurismo S Anderson, přičemž většina těchto staveb se vyznačuje rozsáhlým využitím dílů z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT z dílen Anderson Germany

Před několika lety rozbouřil vody dosti odvážně střižený projekt Bentley Continental GT Supersports Anderson a nyní se v Düsseldorfu k tomuto tématu vrací, byť poněkud střízlivějším pohledem. Za základ však zvolili modernizovanou verzi řady Continental GT, pod jejíž kapotou se skrývá šestilitrový agregát W12 opatřený dvojicí turbodmychadel, jenž v továrním naladění dosahuje výkonu 583 koní (429 kW) a točivého momentu 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinka opět vyniká řadou dílů z uhlíkových kompozitů

U Anderson Germany jej opatřili kromě jiného také upraveným programem řídicí jednotky a novým výfukovým traktem s třístupňově stavitelným ventilem pro regulaci zvuku motoru z místa řidiče, přičemž výsledkem je výkonová špička posunutá na 680 koní (500 kW). Posílena byla brzdová soustava a sada nových dvaadvacetipalcových litých ráfků obouvá pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 295/25 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravám se nevyhnul ani interiér vozu

A nebyla by to snad ani firma Anderson Germany, kdyby vůz neobalila do dílů z uhlíkových kompozitů. Z tohoto lehkého materiálu jsou v daném případě vyrobeny kapota, maska chladiče, lízátko pod předním nárazníkem, víko zavazadlového prostoru, prahové obklady a difuzor v zadním nárazníku. Přestavbou prošel rovněž interiér vozu, ale také tam vládne „karbon“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků