Bentley Continental GT: další „karbon“ od Anderson Germany

Společnost Anderson Germany představuje svoji novou stavbu na základě modernizované verze kupé Bentley Continental GT.

Ladičská společnost Anderson Germany z Düsseldorfu patří k těm, které své projekty upravují jak po vizuální, tak technické stránce. Její záběr je široký a sahá od Fordu Focus Black Racing přes Ferrari 458 Italia Anderson až po Maserati GranTurismo S Anderson, přičemž většina těchto staveb se vyznačuje rozsáhlým využitím dílů z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT z dílen Anderson Germany

Před několika lety rozbouřil vody dosti odvážně střižený projekt Bentley Continental GT Supersports Anderson a nyní se v Düsseldorfu k tomuto tématu vrací, byť poněkud střízlivějším pohledem. Za základ však zvolili modernizovanou verzi řady Continental GT, pod jejíž kapotou se skrývá šestilitrový agregát W12 opatřený dvojicí turbodmychadel, jenž v továrním naladění dosahuje výkonu 583 koní (429 kW) a točivého momentu 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinka opět vyniká řadou dílů z uhlíkových kompozitů

U Anderson Germany jej opatřili kromě jiného také upraveným programem řídicí jednotky a novým výfukovým traktem s třístupňově stavitelným ventilem pro regulaci zvuku motoru z místa řidiče, přičemž výsledkem je výkonová špička posunutá na 680 koní (500 kW). Posílena byla brzdová soustava a sada nových dvaadvacetipalcových litých ráfků obouvá pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 295/25 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravám se nevyhnul ani interiér vozu

A nebyla by to snad ani firma Anderson Germany, kdyby vůz neobalila do dílů z uhlíkových kompozitů. Z tohoto lehkého materiálu jsou v daném případě vyrobeny kapota, maska chladiče, lízátko pod předním nárazníkem, víko zavazadlového prostoru, prahové obklady a difuzor v zadním nárazníku. Přestavbou prošel rovněž interiér vozu, ale také tam vládne „karbon“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků