Bentley Continental Flying Spur: facelift a nová verze Speed

Bentley se rozhodnul omladit svou limuzínu Flying Spur a aby toho nebylo málo, přidal ještě rychlejší a výkonnější verzi Speed.

Nejprve přišel klasický Continental, pak se dostala do prodeje také čtyrmístná verze Flying Spur. Čas ale letí, a tak se Bentley rozhodnul stávající verzi mírně omladit. Tuto situaci však využil k tomu, aby světu společně s faceliftem představil také výkonnější verzi Speed.

Změny, které modernizace přinesla, se dotkly přední i zadní části vozu. Maska i nárazník dostaly větší nasávací otvory pro lepší přísun vzduchu k motoru. Kromě toho se ale zapracovalo na odhlučnění vozu, a to jak podvozku, tak od aerodynamického svistu. Flying Spur dostal také novou sadu pružin a tlumičů, které dokáží lépe filtrovat nerovnosti.

Novinkou ve výbavě vozu je adaptivní tempomat a nový audiosystém Naim se zesilovačem o výkonu 1100 W a jde tak o nejvýkonnější systém použitý v sériově vyráběném voze. Drobností v řadě nových prvků jsou také dvě nové bary lemování sedadel.

Ale teď k verzi Speed. Tu pohání rovněž turbodmychadly přeplňovaný dvanáctiválec do W, zde však naladěn na výkon rovných 610 koní. Na stovku zrychlí čtyřmístní vůz za 4,6 sekundy a dosáhne maximální rychlost 320 km/h. V jeho případě došlo také ke snížení světlé výšky, úpravě podvozku a nasazení 20“ kol.

O vůz s hmotností téměř 2,5 tuny se starají obrovité kotouče o průměru 405 mm vpředu a 335 mm vzadu. Za příplatek je možné získat keramické brzdy s ještě většími kotouči, které také podstatně lépe odolávají vysokému zatížení. A co spotřeba? Bentley uvádí v průměru 16,6 litru benzínu na 100 km, městu se raději vyhýbejte - zde si Continental vezme i dle „papírů” 25,3 l.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental Flying Spur Speed

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 43 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků