Bentley chystá SUV. V plánu je také provedení s motorem W12

Bentley chystá SUV. V plánu je také provedení s motorem W12

Automobilka Bentley je další v pořadí, kdo chce vstoupit na do segmentu luxusních SUV. Naposledy s touto myšlenkou přišlo ve Frankfurtu Maserati, když představilo model Kubang. Jenže ani Maserati, ani například Cayenne, Range Rover a jiní nemají dvanáctiválcový motor. Pravda, Audi Q7 je k dispozici s dvanáctiválcem, ten je ovšem dieselový. Bentley chce nabídnout benzinovou verzi.

Výkonný ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer řekl, že se mu myšlenka na dvanáctiválcové SUV velice líbí, protože tak prý bude jasné, kdo kategorii luxusních SUV vládne. V úvahu samozřejmě připadá šestilitrový motor W12 nabízející 575 koní, jenže do chystaného SUV by měla přijít jeho nová generace. Krom vrcholného benzinového dvanáctiválce se nejspíš dočkáme také Bentley TDI s motorem původem z Q7 (taktéž dvanáctiválec) a pro ty chudší bude připraven ještě základní osmiválec.

Příchod nového SUV je plánován na období mezi roky 2015 až 2016.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků