Bentley chce zdvojnásobit prodeje na 20 000 aut ročně. Potřebuje SUV

Bentley chce zdvojnásobit prodeje na 20 000 aut ročně. Potřebuje SUV

Má vůbec automobilka Bentley zapotřebí chrlit do světa desítky tisíc aut ročně? Neztratí se pocit exkluzivity, když stejné auto potkáte na každém rohu? Bentley chce totiž zdvojnásobit své prodeje ze současných asi 10 000 aut do roku 2020.

K tomu nepotřebuje nic jiného než luxusní SUV, které by mohlo být vážnou konkurencí pro Range Rover. Asi nikdo nečeká, že se zrovna v Evropě kvůli takovému autu netrhnou u dealerů Bentley dveře. Luxusní SUV ale bude důležitý artikl v Číně, arabských státech a v USA.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Automobilka Volkswagen se chce stát jednoznačně největším producentem aut na světě. Zatímco pár tisíc aut navíc od Bentley se statistikami nic moc neudělá, koncern může značku náležitě „podojit“ na obchodních maržích. Zatímco na běžných vozech jsou marže poměrně malé vzhledem k cenám, u luxusních aut se pohybují ve stovkách tisíc.

SUV je navíc taková globální jistota. Nálady zákazníků a poptávka po sportovních či nějakým zůsobem výjimečných modelech dost kolísá, ale SUV se vždycky bude prodávat dobře. SUV bude pro Bentley totéž, co Cayenne pro Porsche – tedy generátor peněz, které pak bude automobilka utrácet za hračky a okrajové záležitosti.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků