Bentley chce zdvojnásobit prodeje na 20 000 aut ročně. Potřebuje SUV

Bentley chce zdvojnásobit prodeje na 20 000 aut ročně. Potřebuje SUV

Má vůbec automobilka Bentley zapotřebí chrlit do světa desítky tisíc aut ročně? Neztratí se pocit exkluzivity, když stejné auto potkáte na každém rohu? Bentley chce totiž zdvojnásobit své prodeje ze současných asi 10 000 aut do roku 2020.

K tomu nepotřebuje nic jiného než luxusní SUV, které by mohlo být vážnou konkurencí pro Range Rover. Asi nikdo nečeká, že se zrovna v Evropě kvůli takovému autu netrhnou u dealerů Bentley dveře. Luxusní SUV ale bude důležitý artikl v Číně, arabských státech a v USA.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Automobilka Volkswagen se chce stát jednoznačně největším producentem aut na světě. Zatímco pár tisíc aut navíc od Bentley se statistikami nic moc neudělá, koncern může značku náležitě „podojit“ na obchodních maržích. Zatímco na běžných vozech jsou marže poměrně malé vzhledem k cenám, u luxusních aut se pohybují ve stovkách tisíc.

SUV je navíc taková globální jistota. Nálady zákazníků a poptávka po sportovních či nějakým zůsobem výjimečných modelech dost kolísá, ale SUV se vždycky bude prodávat dobře. SUV bude pro Bentley totéž, co Cayenne pro Porsche – tedy generátor peněz, které pak bude automobilka utrácet za hračky a okrajové záležitosti.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků