Bentley Bentayga V8 oficiálně. Má 550 koní a stále ohromující dynamiku

9 komentářů

Antiautomat
13. ledna • 18:55

nagelovany debilek si tu zrudu kupi, tak co.

gamblik
12. ledna • 12:45

Nejluxusnější SUV světa a pískají mu brzdové destičky (slyšeno dnes ráno na Sokolovské, když Bentayga brzdila před přechodem). To se zas soudruzi s volksburgu předvedli...

JohnST
13. ledna • 0:49

Zas sa krcmovy inzinier ozval.B-]

stealth01
12. ledna • 13:10

Keramiky toto běžně dělají. Hlavně si kopnout do koncernu, že neználku.
Jinak tento motor má dnes v nabídce i Porsche Cayenne Turbo. Taky 550 koní a 770 Nm

Jan Mička
12. ledna • 12:52 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,pokud měl keramicko-karbonové brzdy, které Bentayga mít může, ty to dělají běžně, pokud jsou studené.

gamblik
12. ledna • 13:18

Díky za objasnění. Já si na VW plivnu, kdykoliv můžu. Ještě po téměř dvou letech mi leží v žaludku zkušenost s Passatem B6 1.9 TDI BLS, který jsem pořídil na doporučení jednoho mechanika s tím, že 1.9 TDI jsou "držáky". Koupil jsem ojetý se 150 tis km, najel 80 tis a bylo pravděpodobně zadřeno na ojničním ložisku (olej měněn vždy po max. 15 tis. km.). Pak jsem se tady http://www.auto.cz/motor-vw-skoda-1-6-tdi-ti... ... dozvěděl, že se to prostě u některých BXE a BLS stává. Cena opravy by samozřejmě byla vzhledem ke zbytku auta pro mě zbytečně drahá, tak nakonec jsem pořídil Mistubishi ASX 1.6 MIVEC a rozloučil se s turby, dvouhmotovými setrvačníky, filtry pevných částic a přímým vstřikováním. A VW (group) už mi do baráku nesmí. Podle mě ten problém, který je okrajově zmíněn ve článku z odkazu není příliš rozšířen ani mezi odbornou veřejností. Potvrdil mi jej poze kamarád, co má odtahovku a říkal, že 1.9 TDI BLS odtahuje se stejným problémem často. Možná by to chtělo nějakou osvětu... Přeji pěkný den a mnoho šťastných km bez potíží, které VW připravilo právě pro mne.

stealth01
12. ledna • 16:34

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Najezdil jsem s produkty VW Group cca 700 tisíc kilometrů (Passat Variant TDI, 5x Octavia, Audi A3 8V, Golf GTI a teď 30 tisíc v SQ7).
Vše fungovalo bez poruchy.

gamblik
13. ledna • 0:43

Já mám také pár dobrých zkušeností s VW group, např. Felicia 1.3 MPI 50 kW, Audi A6 1.8 20V 92 kW. Obě auta zřejmě slouží dalšímu majiteli dodnes. Tchán jezdí asi už 100 let s Octavií I 1.9 TDI AGR, vše se již rozpadá věkem kromě motoru - ten stále šlape jak hodinky. Jezdí s tím denně a střídá ultra-krátké i dlouhé trasy. Bohužel ta moje první a zřejmě poslední zkušenost s "vyhlášeným" dieselem (r.v. 2008) mi vzala iluze o nějaké přetrvávající kvalitě VW. Kdyby to ty šmejdi řešili v rámci nějaké svolávačky, když tento jev - dle výše zmíněného článku - rozhodně není ojedinělý, tak neřeknu ani popel. No uvidíme za pár let, jestli mne benzínový japonec také nakonec nevypeče, ale snad se na něm nemá co pokazit. A i kdyby, tak cenu opravy očekávám v řádu tisíců (ne desetitisíců).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
13. ledna • 18:57

Felda 1.3 MPi nie je VW. No a tak to aj vyzera, ta nasa jazdi dodnes.

Doporučujeme

Články odjinud