nagelovany debilek si tu zrudu kupi, tak co.
Nejluxusnější SUV světa a pískají mu brzdové destičky (slyšeno dnes ráno na Sokolovské, když Bentayga brzdila před přechodem). To se zas soudruzi s volksburgu předvedli...
Zas sa krcmovy inzinier ozval.B-]
Keramiky toto běžně dělají. Hlavně si kopnout do koncernu, že neználku. Jinak tento motor má dnes v nabídce i Porsche Cayenne Turbo. Taky 550 koní a 770 Nm
Dobrý den,pokud měl keramicko-karbonové brzdy, které Bentayga mít může, ty to dělají běžně, pokud jsou studené.
Díky za objasnění. Já si na VW plivnu, kdykoliv můžu. Ještě po téměř dvou letech mi leží v žaludku zkušenost s Passatem B6 1.9 TDI BLS, který jsem pořídil na doporučení jednoho mechanika s tím, že 1.9 TDI jsou "držáky". Koupil jsem ojetý se 150 tis km, najel 80 tis a bylo pravděpodobně zadřeno na ojničním ložisku (olej měněn vždy po max. 15 tis. km.). Pak jsem se tady http://www.auto.cz/motor-vw-skoda-1-6-tdi-ti... ... dozvěděl, že se to prostě u některých BXE a BLS stává. Cena opravy by samozřejmě byla vzhledem ke zbytku auta pro mě zbytečně drahá, tak nakonec jsem pořídil Mistubishi ASX 1.6 MIVEC a rozloučil se s turby, dvouhmotovými setrvačníky, filtry pevných částic a přímým vstřikováním. A VW (group) už mi do baráku nesmí. Podle mě ten problém, který je okrajově zmíněn ve článku z odkazu není příliš rozšířen ani mezi odbornou veřejností. Potvrdil mi jej poze kamarád, co má odtahovku a říkal, že 1.9 TDI BLS odtahuje se stejným problémem často. Možná by to chtělo nějakou osvětu... Přeji pěkný den a mnoho šťastných km bez potíží, které VW připravilo právě pro mne.
Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Najezdil jsem s produkty VW Group cca 700 tisíc kilometrů (Passat Variant TDI, 5x Octavia, Audi A3 8V, Golf GTI a teď 30 tisíc v SQ7).Vše fungovalo bez poruchy.
Já mám také pár dobrých zkušeností s VW group, např. Felicia 1.3 MPI 50 kW, Audi A6 1.8 20V 92 kW. Obě auta zřejmě slouží dalšímu majiteli dodnes. Tchán jezdí asi už 100 let s Octavií I 1.9 TDI AGR, vše se již rozpadá věkem kromě motoru - ten stále šlape jak hodinky. Jezdí s tím denně a střídá ultra-krátké i dlouhé trasy. Bohužel ta moje první a zřejmě poslední zkušenost s "vyhlášeným" dieselem (r.v. 2008) mi vzala iluze o nějaké přetrvávající kvalitě VW. Kdyby to ty šmejdi řešili v rámci nějaké svolávačky, když tento jev - dle výše zmíněného článku - rozhodně není ojedinělý, tak neřeknu ani popel. No uvidíme za pár let, jestli mne benzínový japonec také nakonec nevypeče, ale snad se na něm nemá co pokazit. A i kdyby, tak cenu opravy očekávám v řádu tisíců (ne desetitisíců).
Felda 1.3 MPi nie je VW. No a tak to aj vyzera, ta nasa jazdi dodnes.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.