Bentley Bentayga V8 oficiálně. Má 550 koní a stále ohromující dynamiku

gamblik  |  12. 01. 2018 12:45

Nejluxusnější SUV světa a pískají mu brzdové destičky (slyšeno dnes ráno na Sokolovské, když Bentayga brzdila před přechodem). To se zas soudruzi s volksburgu předvedli...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

pokud měl keramicko-karbonové brzdy, které Bentayga mít může, ty to dělají běžně, pokud jsou studené.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  12. 01. 2018 13:18

Díky za objasnění. Já si na VW plivnu, kdykoliv můžu. Ještě po téměř dvou letech mi leží v žaludku zkušenost s Passatem B6 1.9 TDI BLS, který jsem pořídil na doporučení jednoho mechanika s tím, že 1.9 TDI jsou "držáky". Koupil jsem ojetý se 150 tis km, najel 80 tis a bylo pravděpodobně zadřeno na ojničním ložisku (olej měněn vždy po max. 15 tis. km.). Pak jsem se tady http://www.auto.cz/motor-vw-skoda-1-6-tdi-ti... ... dozvěděl, že se to prostě u některých BXE a BLS stává. Cena opravy by samozřejmě byla vzhledem ke zbytku auta pro mě zbytečně drahá, tak nakonec jsem pořídil Mistubishi ASX 1.6 MIVEC a rozloučil se s turby, dvouhmotovými setrvačníky, filtry pevných částic a přímým vstřikováním. A VW (group) už mi do baráku nesmí. Podle mě ten problém, který je okrajově zmíněn ve článku z odkazu není příliš rozšířen ani mezi odbornou veřejností. Potvrdil mi jej poze kamarád, co má odtahovku a říkal, že 1.9 TDI BLS odtahuje se stejným problémem často. Možná by to chtělo nějakou osvětu... Přeji pěkný den a mnoho šťastných km bez potíží, které VW připravilo právě pro mne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 16:34

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Najezdil jsem s produkty VW Group cca 700 tisíc kilometrů (Passat Variant TDI, 5x Octavia, Audi A3 8V, Golf GTI a teď 30 tisíc v SQ7).
Vše fungovalo bez poruchy.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  13. 01. 2018 00:43

Já mám také pár dobrých zkušeností s VW group, např. Felicia 1.3 MPI 50 kW, Audi A6 1.8 20V 92 kW. Obě auta zřejmě slouží dalšímu majiteli dodnes. Tchán jezdí asi už 100 let s Octavií I 1.9 TDI AGR, vše se již rozpadá věkem kromě motoru - ten stále šlape jak hodinky. Jezdí s tím denně a střídá ultra-krátké i dlouhé trasy. Bohužel ta moje první a zřejmě poslední zkušenost s "vyhlášeným" dieselem (r.v. 2008) mi vzala iluze o nějaké přetrvávající kvalitě VW. Kdyby to ty šmejdi řešili v rámci nějaké svolávačky, když tento jev - dle výše zmíněného článku - rozhodně není ojedinělý, tak neřeknu ani popel. No uvidíme za pár let, jestli mne benzínový japonec také nakonec nevypeče, ale snad se na něm nemá co pokazit. A i kdyby, tak cenu opravy očekávám v řádu tisíců (ne desetitisíců).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:57

Felda 1.3 MPi nie je VW. No a tak to aj vyzera, ta nasa jazdi dodnes.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 13:10

Keramiky toto běžně dělají. Hlavně si kopnout do koncernu, že neználku.
Jinak tento motor má dnes v nabídce i Porsche Cayenne Turbo. Taky 550 koní a 770 Nm

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  13. 01. 2018 00:49

Zas sa krcmovy inzinier ozval.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:55

nagelovany debilek si tu zrudu kupi, tak co.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 126 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A
Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu odhalil vítanou novinku

Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu …

Video a několik fotografií nástupce Škody Rapid nám poslal čtenář Autorevue. Vůz chytil při cestě z Prahy do Mladé Boleslavi a podělil se s námi i o pár informací, které dosud nezazněly.

26.  9.  2018 | | 73 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východ…

Tohle auto si spousta lidí pořád plete se slavnou Škodou 130 RS, je však starší, mělo větší a modernější motor, převodovku od Porsche a stotřicítka existuje právě i díky němu.

8.  10.  2018 | | 19 N/A