Bentley Bentayga V8 oficiálně. Má 550 koní a stále ohromující dynamiku

gamblik  |  12. 01. 2018 12:45

Nejluxusnější SUV světa a pískají mu brzdové destičky (slyšeno dnes ráno na Sokolovské, když Bentayga brzdila před přechodem). To se zas soudruzi s volksburgu předvedli...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

pokud měl keramicko-karbonové brzdy, které Bentayga mít může, ty to dělají běžně, pokud jsou studené.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  12. 01. 2018 13:18

Díky za objasnění. Já si na VW plivnu, kdykoliv můžu. Ještě po téměř dvou letech mi leží v žaludku zkušenost s Passatem B6 1.9 TDI BLS, který jsem pořídil na doporučení jednoho mechanika s tím, že 1.9 TDI jsou "držáky". Koupil jsem ojetý se 150 tis km, najel 80 tis a bylo pravděpodobně zadřeno na ojničním ložisku (olej měněn vždy po max. 15 tis. km.). Pak jsem se tady http://www.auto.cz/motor-vw-skoda-1-6-tdi-ti... ... dozvěděl, že se to prostě u některých BXE a BLS stává. Cena opravy by samozřejmě byla vzhledem ke zbytku auta pro mě zbytečně drahá, tak nakonec jsem pořídil Mistubishi ASX 1.6 MIVEC a rozloučil se s turby, dvouhmotovými setrvačníky, filtry pevných částic a přímým vstřikováním. A VW (group) už mi do baráku nesmí. Podle mě ten problém, který je okrajově zmíněn ve článku z odkazu není příliš rozšířen ani mezi odbornou veřejností. Potvrdil mi jej poze kamarád, co má odtahovku a říkal, že 1.9 TDI BLS odtahuje se stejným problémem často. Možná by to chtělo nějakou osvětu... Přeji pěkný den a mnoho šťastných km bez potíží, které VW připravilo právě pro mne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 16:34

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Najezdil jsem s produkty VW Group cca 700 tisíc kilometrů (Passat Variant TDI, 5x Octavia, Audi A3 8V, Golf GTI a teď 30 tisíc v SQ7).
Vše fungovalo bez poruchy.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  13. 01. 2018 00:43

Já mám také pár dobrých zkušeností s VW group, např. Felicia 1.3 MPI 50 kW, Audi A6 1.8 20V 92 kW. Obě auta zřejmě slouží dalšímu majiteli dodnes. Tchán jezdí asi už 100 let s Octavií I 1.9 TDI AGR, vše se již rozpadá věkem kromě motoru - ten stále šlape jak hodinky. Jezdí s tím denně a střídá ultra-krátké i dlouhé trasy. Bohužel ta moje první a zřejmě poslední zkušenost s "vyhlášeným" dieselem (r.v. 2008) mi vzala iluze o nějaké přetrvávající kvalitě VW. Kdyby to ty šmejdi řešili v rámci nějaké svolávačky, když tento jev - dle výše zmíněného článku - rozhodně není ojedinělý, tak neřeknu ani popel. No uvidíme za pár let, jestli mne benzínový japonec také nakonec nevypeče, ale snad se na něm nemá co pokazit. A i kdyby, tak cenu opravy očekávám v řádu tisíců (ne desetitisíců).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:57

Felda 1.3 MPi nie je VW. No a tak to aj vyzera, ta nasa jazdi dodnes.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 13:10

Keramiky toto běžně dělají. Hlavně si kopnout do koncernu, že neználku.
Jinak tento motor má dnes v nabídce i Porsche Cayenne Turbo. Taky 550 koní a 770 Nm

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  13. 01. 2018 00:49

Zas sa krcmovy inzinier ozval.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:55

nagelovany debilek si tu zrudu kupi, tak co.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A