Bentley Bentayga V8 oficiálně. Má 550 koní a stále ohromující dynamiku

gamblik  |  12. 01. 2018 12:45

Nejluxusnější SUV světa a pískají mu brzdové destičky (slyšeno dnes ráno na Sokolovské, když Bentayga brzdila před přechodem). To se zas soudruzi s volksburgu předvedli...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

pokud měl keramicko-karbonové brzdy, které Bentayga mít může, ty to dělají běžně, pokud jsou studené.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  12. 01. 2018 13:18

Díky za objasnění. Já si na VW plivnu, kdykoliv můžu. Ještě po téměř dvou letech mi leží v žaludku zkušenost s Passatem B6 1.9 TDI BLS, který jsem pořídil na doporučení jednoho mechanika s tím, že 1.9 TDI jsou "držáky". Koupil jsem ojetý se 150 tis km, najel 80 tis a bylo pravděpodobně zadřeno na ojničním ložisku (olej měněn vždy po max. 15 tis. km.). Pak jsem se tady http://www.auto.cz/motor-vw-skoda-1-6-tdi-ti... ... dozvěděl, že se to prostě u některých BXE a BLS stává. Cena opravy by samozřejmě byla vzhledem ke zbytku auta pro mě zbytečně drahá, tak nakonec jsem pořídil Mistubishi ASX 1.6 MIVEC a rozloučil se s turby, dvouhmotovými setrvačníky, filtry pevných částic a přímým vstřikováním. A VW (group) už mi do baráku nesmí. Podle mě ten problém, který je okrajově zmíněn ve článku z odkazu není příliš rozšířen ani mezi odbornou veřejností. Potvrdil mi jej poze kamarád, co má odtahovku a říkal, že 1.9 TDI BLS odtahuje se stejným problémem často. Možná by to chtělo nějakou osvětu... Přeji pěkný den a mnoho šťastných km bez potíží, které VW připravilo právě pro mne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 16:34

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Najezdil jsem s produkty VW Group cca 700 tisíc kilometrů (Passat Variant TDI, 5x Octavia, Audi A3 8V, Golf GTI a teď 30 tisíc v SQ7).
Vše fungovalo bez poruchy.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  13. 01. 2018 00:43

Já mám také pár dobrých zkušeností s VW group, např. Felicia 1.3 MPI 50 kW, Audi A6 1.8 20V 92 kW. Obě auta zřejmě slouží dalšímu majiteli dodnes. Tchán jezdí asi už 100 let s Octavií I 1.9 TDI AGR, vše se již rozpadá věkem kromě motoru - ten stále šlape jak hodinky. Jezdí s tím denně a střídá ultra-krátké i dlouhé trasy. Bohužel ta moje první a zřejmě poslední zkušenost s "vyhlášeným" dieselem (r.v. 2008) mi vzala iluze o nějaké přetrvávající kvalitě VW. Kdyby to ty šmejdi řešili v rámci nějaké svolávačky, když tento jev - dle výše zmíněného článku - rozhodně není ojedinělý, tak neřeknu ani popel. No uvidíme za pár let, jestli mne benzínový japonec také nakonec nevypeče, ale snad se na něm nemá co pokazit. A i kdyby, tak cenu opravy očekávám v řádu tisíců (ne desetitisíců).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:57  |  [217.195.168.xxx]

Felda 1.3 MPi nie je VW. No a tak to aj vyzera, ta nasa jazdi dodnes.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2018 13:10  |  [217.30.64.xxx]

Keramiky toto běžně dělají. Hlavně si kopnout do koncernu, že neználku.
Jinak tento motor má dnes v nabídce i Porsche Cayenne Turbo. Taky 550 koní a 770 Nm

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  13. 01. 2018 00:49  |  [178.143.92.xxx]

Zas sa krcmovy inzinier ozval.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:55  |  [217.195.168.xxx]

nagelovany debilek si tu zrudu kupi, tak co.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto …

Třetí generace Volkswagenu Touareg si dnes odbude světovou premiéru v Pekingu. My jsme však měli možnost si vůz detailně prohlédnout už na začátku března během prezentace v Hamburku.

23.  3.  2018 | | 84 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Ladu Vesta SW Cross už koupíte i u nás. Ruský Scout je překvapivě dostupný

Ladu Vesta SW Cross už koupíte i u nás. Rus…

Vůz ve Vyškově prodává společnost Remoraid. Na výběr je ze dvou výbavových linií, záruka je tři roky nebo 100.000 ujetých kilometrů.

20.  3.  2018 | | 177 N/A