Objevilo se nové Zelí - identifikace: E15.:-)
Myslím si, že samozřejmosti a všeobecně známé věci je zbytečné sdělovat, ale podle pseudonázorů zdejších "zelnatých" "expertů" je vhodné samozřejmost zopakovat:1. rozhodující argument je výborný motor a v tomto kontextu lze najít výborné motory benzinové i naftové a naopak by se našlo hodně zklamaných lidí, kteří se "spálili" při volbě motoru bez ohledu na to, co následně "tankovali do nádrže".2. záleží na charakteru provozu a způsobu užívání automobilu a podle toho je někdy vhodný naftový motor a jindy zase benzinový. A samozřejmě v některých případech třeba LPG nebo CNG.3. "Auto", které je předmětem této diskuse, je natolik "specifické", že je použitelný jakýkoliv výborný motor a rozhodnutí, co je vhodnější, jestli nafta, nebo benzin, bude čistě na majiteli. Pro naftu může vést třeba rozhodnutí, aby při dlouhých cestách-dálnicích napříč Evropou nemusel tak často zastavovat u čerpací stanice. Ať si každý vybere podle svého gusta a priorit, které má každý jiné.4. Přijatelný z hlediska "věcnosti" je takový názor, který sdělí někdo, kdo s takovými auty, o kterých je tento článek, jezdí a který taková auta kupuje. Rozhodně to není nějaký zelnatý "E15".5. Jezdím s oběma typy motorů - služební nafta a soukromý benzin, a proto moc dobře vím, jak je tomu v praxi. Jen drobnost, snad asi každý ví, že v Le Mans opakovaně zvítězily i auta s maftovými motory...
se zážehovou V12 to auto sice není krásné, ale dá se považovat alespoň za svébytně podivné. S dieselem bude ale leda tak kýčovitě odporné a směšné...
Pokud má někdo prachy na auto za 4.3 milionu korun a potom nemá na benzín, tak je ubohý buran. :-D
Tohle říkaj hlavně ti, co si na takovéto auto nikdy nevydělaj... B-]
Podla mna je to dizajnovy hnus. No ale co, pre pozerov nie je dolezite ze pohlad na toto dviha kybel, dolezite je, ze je to ine. A to staci.Na druhej strane, pochvala za odvahu dat tam diesel. Kto skusil velky (ale naozaj velky) diesel v tazkom aute, vacsinou na tuto kombinaciu uz neda dopustit. V zivej pamati mam jazdu s v10TDi, ten motor nikdy nemal dost, slo to ako rozbehnuty rychlovlak a bolo jedno co tam mate zaradene a kolko tam mate na tachometri. Pri pokojnej jazde sa len prevaloval a to uz musela byt udalost, aby sa mu uracilo vobec podradit...
naprosto nesmyslný motor v naprosto nesmyslném autě, mokrý sen druhořadého autobazaristy
:-) Tak jest. Jen od 240km/h výš už se mu tu třítunovou sbírku diferenciálů a převodovek nechtělo proti větru moc urychlovat. Tem motor byl fajn.
A redaktor co napise, ze to bude mat za chvilu cierne vyfuky asi nepozna nove diesle a mal by si to dostudovat. To ten 12-valec bude mat zarucene ciernejsie vyfuky ako ten diesel. Ak ma pan redaktor iny nazor stavim sa o 500€, ze to tak bude. Moze sa prihlasit, ked si je svojim tvrdenim isty.....
černé výfuky mají jen Fordy a VW-konzern. ;-)
a Bentley je? kupodivu VW koncernhttps://cs.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group...
Chudackovia co tu odsudzuju diesel vo velkom SUV su prave ti co maju doma oktaviu TDI III, alebo nejaky benzin Fiat Uno a myslia si, ze im patri svet. Uboheee!!!B-]B-]
Bentley Bentayga je špatně samo o sobě a pokud už bych na takovou hrůzu měl, tak bych tam teda rozhodně nechtěl dehťák.
Mně se taky nelíbí. Ale i tak říkám, že diesel do takto velkých a těžkých aut je ideální.
Jo, já bych nad to preferoval plugin hybrid s dieselem, klidně osmiválcovým, kdyby to prestiž žádala.
doba se mění, Porsche také prodáv ošklivé SVU jak housky na krámě, možná toto odporné auto bude také trhák
Ale má právo na názor. To auto není krásné, ale je luxusní, drahé a jedinečné a v tom je přidaná hodnota pro ty co na to mají a společensky ho potřebují. Tak jako Jary nepůjde do luxusní restaurace si dát polosyrovou rybu s gratinovaným artyčokem a ůstřicemi, nepořídí si Bentaygu. A jiný zase naopak ano.
To neni facelift londýnskýho taxíku?
Pane Wachtmeister, vy jste hlava!
keby kupujem premovy kamion tak pozeram na diesel ale nie do osobneho auta ,nie sme na farmach a nepotrebujeme traktory... aj ked cz/sk narod oblubje typ kombik diesel.. co nikdy neporozumiem........
Ty ses vedle jak ta jedle. Ale mas moznost pisat na net tak tam placas hovadiny, ze???B-]:-D
Další co nikdy nejel ve V8 TDI. Natož pak s novým 4,0TDI. Ale plkání je zadarmo tak plácá a plácá.
kdo má nějakou úroveň, ten by se jet v něčem podobném styděl, plácale. Diesel je prostě alternativa pro zoufalce, kteří si hrají na něco, na co nemají. Chtějí velkou opici a přitom nemají na banány...
Až si (spíše tedy ne) jednou vyděláte na nějakou takovou káru, tak pak si to po sobě přečtěte a budete se mlátit do hlavy, že jste byl tak blbej...Miluji lidi, co určují jiným lidem (ke kterým se nemohou "přiřadit", protože na to nemají) za co mají utrácet své peníze a v čem jezdit.Když se kouknu po svém okolí známých, vidím Q7, A7, X5, E-Klasse, BMW 7... A kupodivu všechna auta jsou naftová a nikdo se nestydí. A to jsou lidé, co si za rok vydělají jako Vy za 2 týdny až měsíc...
Sorry, poslední věta měla být samozřejmě obráceně... :-D:-D:-D
Jo jede to dobře....skoro jako m50d u bmw, ale jestli tam bude podobný servis(potažmoporuchovost) tak se to fakt vyplatí :-D
4,2TDI a poruchovost??? Servis i spolehlivost v pohodě. Měním olej po 30t, nedolívám ani kapku, za 8 let naběháno 335000km, nula problémů. Servis nákladově na úrovni Hyundai i30, který máme ve fleetu taky. Největší servisní rána Q7 je 11litrů oleje což bez držení kudly pod krkem by servis zkasíroval slušně, pod pohrůžkou "dovezu si vlastní olej" raději 50% sleví, zbytek nestojí za řeč. Filtry ve stokorunách, rozvody žádné, svíčky žádné, vstřiky, turba i DPF původní funkční, brzdové desky měním po cca 80000km, kotouče měněny ve 240 000, ramena a čepy původní, hřídele původní, stírací lišty jednou za rok. Po 7 letech poprvé doplnění chladiva v klimatizaci a vyčištění spalovací komory nezávislého topení. Plus navíc každých 120tkm preventivní nepovinná výměna ATF a olej v diferenciálech.
tak to denně děkujte pánubohu, motory to nebyly dobré
diesel v osobních autech je blamáž vždycky - v levných autech je nepoužitelný a v drahých zase nepochopitelný...
Ty si kecalek.:-)))B-]
asi jste nikdy drahé a velké auto neměl, ono je rozdíl když tankuji 15 nafty nebo 30 a více benzínu nebo u mého MB S 7 nafty a 15 benzínu, je to nepohodlné a i finančně to není příjemné i pro ty co na to mají, nafta do velkých auto patří, jinde je to zhovadilost
Finančně je to nepříjemné? Svatá prostoto, napřed utratit 2,5 mil za auto, dalších x set tisíc za provoz a pak řešit pár šušňů za PHM... Prostě nepochopitelné...
Tak je vidět, že moc peněz jste si dosud nevydělal...Ono i když si vyděláte více peněz, tak stále jste schopen rozlišit mezi "koupí" a "zbytečným utrácením".Aneb není problém utratit za auto 2,5 mil., protože srovnatelné auto se stejnými parametry u konkurence seženu za stejné/podobné peníze, ale proč zase utrácet za benzín a nepohodlí častějšího tankování, když je tu pohodlné řešení v podobě nafty.Aneb když mé ženě ukážete, že s benzínovou Q7 ujede na nádrž 900-1000 km, klidně si ji příště koupí místo nafty...
Vase pani musi byt ohromne rajcovni kdyz prijede domu od pumpy a smrdi naftou jak ta posledni socka
Mojí paní laskavě nechte na pokoji, nešaháte ji ani po kotníky.Jinak tankuji já. A nejsem takové dřevo jako Vy, takže dokážu natankovat, aniž by se naftou potřísnil či jinak ovoněl. Já nemohu za to, že Vy to jinak neumíte.
7 nafty nebo 15 benzinu....a může nám pán říct které motory srovnává?B-]
jakýkoli třílitr s výkonem 300-350 k
5l V8 385k a 11.5L
To je jako jogurt,který nikdy neviděl smetanu...sníst se dá, ale to tak všechno...
7:15? To může napsat leda někdo, kdo snad nikdy auto se zážehovým motorem neměl a podobnými pohádkami se jen ujišťuje, jak dobře nakoupil. Takový poměr je prostě pitomost. Reálně je to tak 7:10 a nebo 10:15...
Nic než souhlas.
Rozhodně, pokud mám velké těžké auto tak je nafta jediná volba. Ale do malého osobního auta (oktávka, Focus, ....... ). Tam už je to hodně sporné. Ikdyž když nalítám 100 000km ročně a tahám za tím přívěs k koňmi, tak nafta OK.Pro BFU s 10 000km ročně a ještě po městě 50% je nafta nesmysl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.