Bentley Bentayga dostane nový motor. S benzinovou V8 bude nejlevnější

Základní benzinová motorizace u Bentaygy možná nabere úplně jiného významu...

Bentley Bentayga, první SUV od aristokratické automobilky se sportovními kořeny, je v současnosti v nabídne se dvěma motory. Nejsilnější šestilitr W12 po roce doplnil dieselový čtyřlitrový osmiválec. Podle německého Auto,Moto und Sport jej v květnu doplní čistě benzinový osmiválec.

Nejpravděpodobnější jednotkou s touto architekturou je čtyřlitr, který v rámci sdílené platformy MLB také Porsche Cayenne Turbo a Lamborghini Urus. Zatímco u Porsche má 410 kW, v Lamborghini je naladěn na 484 kW.

Bentley Bentayga s karbonovým balíkem. Na kolik vyjde tento špás?

Bentley Bentayga s karbonovým balíkem. Na kolik vyjde tento špás?

Byť to v případě opulentního SUV zní zvláštně, s novým motorem by mělo jít o levnější verzi Bentaygy. Výkon se očekává blíž spíše k variantě Porsche, aby v očích zákazníka zůstal vrcholný W12 smysluplný.

Veřejným tajemstvím je také příprava hybridní Bentaygy. Tady by opět mělo jít o sdílení s Porsche. Kompletní pohonné ústrojí by se mělo najít u Panamery E-Hybrid. Vepředu by tedy měl být šestiválec 2.9 se dvěma turbodmychadly, který ve spolupráci s elektromotory nabídne 340 kW a 700 Nm. Navíc dojezd 51 km na jedno nabití. Celkem by se tedy Bentayga prodávala najednou se čtveřicí motorů. To u takové značky není zvykem.

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků