Tohle je Bentley Bentayga do zásuvky. Zachyceno při testech na Nordschleife!

První plug-in hybridní Bentley je za rohem. Takhle se prohání po slavné Severní smyčce!
Tohle je Bentley Bentayga do zásuvky. Zachyceno při testech na Nordschleife!

Bentley Bentayga má na svém hřbetu několik prvenství. První SUV tradiční a velmi konzervativní automobilky poprvé přišlo vedle zážehového dvanáctiválce i se vznětovým motorem. I třetí motorizace bude pro okřídlené B revoluční - chystá se hybrid, a to rovnou s možností zapojení do sítě.

Takové rozhodnutí sníží flotilové emise automobilky a s tím i sankce, které musí platit za jejich překročení. Krok směrem k elektrifikaci je u nejluxusnější koncernové značky znám již nějakou dobu, vůbec poprvé se ale nyní podařilo natočit plug-in hybridní Bentaygu v akci. Rovnou na Severní smyčce okruhu Nürburgring.

Bentley Bentayga s karbonovým balíkem. Na kolik vyjde tento špás?

Bentley Bentayga s karbonovým balíkem. Na kolik vyjde tento špás?

Technika stále zůstává tajemstvím. Nejvíce se mluví o ústrojí z Porsche Panamera E-hybrid. To by znamenalo šestiválec o objemu 2,9 litru, kombinovaný výkon 340 kW a dojezd až 51 kilometrů na jedno dobití. Premiéra zelenější Bentaygy se očekává v příštím roce.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

dnes | Jan Mička | 37 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků