Bentley Bentayga Diesel v Evropě končí. Značka to rázně odůvodnila

16 komentářů

CountachSV
9. října • 11:27

Nikdy s tím ani neměli začínat. Instalovat do aut této kategorie technologii, jejíž primární účel je šetřit náklady na provoz a prodloužit dojezd (nákladní vozy/malé vozy/střední třída) může jen blb a ten, kdož prodává do flotil.

Anti-automat
6. října • 10:55

Pomaly ale iste pridu konske povozy.

bzzz
6. října • 12:32

Tak pokud na ne pujde brat dotace (bio/fegan drevo, hate free chov, 100% recyklovatelne) ;-)

Anti-automat
6. října • 20:53

Nezabudajme na tavi trus

Kuk Vykuk
6. října • 7:01

Prásk! Další víko rakve zaklaplo.

Jedna Bedna
4. října • 21:43

OK, v pohodě, cena SQ7 bude v čase slušně růst..;-);-)

bzzz
5. října • 8:51

Nabizi se ovsem otazka, kam vsude te s ni v case (ne)pusti ;-)

jogurt
5. října • 11:18

S EU6? kamkoliv.

Tomáš
5. října • 10:35

prd nikdo kromě východní evropy ropáky už nechce sq7 se jim v německu válí a kopujeto převážně východ či člověk co tahá přívěsi...

jogurt
5. října • 11:18

To je naprostý nesmysl. Němečtí dealeři se předzásobili 1200 kusy a jsou po jediném měsíci téměř na nule.

JohnST
4. října • 21:01

Len nech kludne majitelia tejto ohavnosti dotuju tie tazobne spolocnosti.B-]

Jig
5. října • 8:13

Spíš než těžební společnosti dotují státní rozpočty, když polovina ceny pohonných hmot tvoří spotřební daň a daň z přidané hodnoty.

E15
4. října • 13:35

no konečně! :-P

slepena slepice
4. října • 16:12

Presne tak! Kdo ma dychat ty smrady produkovane kvantem vsudepritomnych Bentley Bentayga? :-P

E15
4. října • 17:17

tak něco jako trendsetter to je a ne, že ne.

Tomáš
4. října • 13:34

tak lepší touareg/q7 tam asi neměli davat vůbec naftu kokoti..

Doporučujeme

Články odjinud