Bentley Bentayga bude ještě rychlejší. Zvládne 320 km/h?

Bentley Bentayga bude ještě rychlejší. Zvládne 320 km/h?

Bentayga dorazila jako nejrychlejší SUV světa, ale přesto se hned po představení objevily zprávy, podle kterých britská automobilka chystá ještě rychlejší verzi. Ta by mohla jet až 321 km/h, čímž by se z tohoto Bentley stalo první SUV schopné rychlosti 200 mil za hodinu.

SUV Bentley Bentayga je ještě větší a opulentnější, než se zdá

SUV Bentley Bentayga je ještě větší a opulentnější, než se zdá

Rolf Frech, technický šéf, prozradil kolegům z britského Autocaru, že sice stávající Bentayga kromě jiného kvůli pneumatikám nemůže jet až 200 mil v hodině, ale to prý neznamená, že by v budoucnu taková verze nemohla přijít. Podle špionážních fotek z Nürburgringu se ostřejší Bentayga už testuje.

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Navíc se ve Frankfurtu nechali představitelé Bentley slyšet, že přeplňovaný dvanáctiválec, který teď nabízí 447 kW (608 koní), ukazuje pouze menší část svého potenciálu. Údajně může nabízet mnohem vyšší výkon.

Uvidíme, kdy ostřejší Bentayga přijde, každopádně už teď si zájemci mohou pořídit kromě klasické verze také více karbonu a dost výraznou oranžovou barvu karoserie.  

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků