Bentley Azure T: královský povoz

15 komentářů

LP
13. listopadu • 11:57

ja teda nevim,a le dodnes sem žil v přesvědčení, že arnage a jeho deriváty sou pouze zadokolky........continental a jeho deriváty jsou 4x4......

Tom Tomi
14. dubna • 21:32

Panove, komu se nelibi rucni prace v aute, at si jde koupit do Ikei drevotriskovej nabytek, kazdy restaurator hned pozna kolik se skryva prace za vyrobou jen malinkeho kusu dreva, je to asi jako kdyby jste porovnavali zamecky nabytek s se seriovkou, 70% vyroby prochayi rukama, ne strojema a jso to auta na cely yivot, ne na 10 let seriovky

Birkov
13. listopadu • 9:45

proc jsou snad u kazdeho auta stejné jako byli u stodvacitky pred 30lety?

wences
13. listopadu • 10:44

Taky jsem nad tim premyslel - a podle me existuje, ne-li nejake narizeni, tak alespon gentlemaska dohoda, ze vypinace pasu jsou vicemene jednotne s jasne cervenym tlacitkem pro vypnuti z duvodu potreby rychleho opustni vozu... Pravda takovy Jeep z roku 90 na vypinaci pasu nic cervenyho nema, ale Amerika je holt Amerika!

no name
13. listopadu • 11:08

Je to dáno normou, jak tyto pojistky pásů mají vypadat. Bohužel to nejde obejít. Tedy to ještě není tak hrozné, ale v Rollsu s bílým interiérem je to neskutečně násilné.

Noclaf
14. listopadu • 9:20

Cervene tlacitko je AFAIK dane normou, ale cerny plast tela zamku ne, vim, ze Rolls si nechava vyrabet zamky s bezovym plastem.

no name
13. listopadu • 8:59

nemohu si pomoc, ale tyto aristokraticke auta, jako je tento Bentley, Rollse apod. se mi po strance designu docela hnusi. Archaicky styl, ktery rije jenom z jakesi nesmyslne tradice, interier, ktery je svym leskem stejne kycovity jako umele drevo v korejskem voze apod.Nerikam tim, ze jsou to spatna auta, to netusim, ani v jenom jsem nejel. Stejne tak nepopiram historii techto vozu a to, ze se to naopak muze nekomu libi. Ale proc je to auto tak luxusni? V cem to spociva? Jenom v tom jmenu a cene?Co to ma za veci, ktere jinde nenajdu? Jaky je komfort jizdy? Holt to by mne zajimalo.

Petr
15. listopadu • 21:43

me to zas prijde jako skvost automobiloveho prumyslu. To drevo se mi libi, ani mi nepripada tak kycovity, ten interier mi prijde utulnej. A myslim ze to i pekne jede. Ale jesi si vybirat mezi Bentley ... tak bych sel do Continental GT :-D

Marty
13. listopadu • 9:40

Sim tě, Bentley je tradiční aristorkat, nádhernéluxusní aut, komfort je takový že se o tom jiným vozům nemůže snít, navíc ten výkon, brzdy, zrychlení....
jasně, 400 Hp má i takovej chrysler 300C SRT8 s cenovkou úplně jinde, ale tady se prostě paltí za luxus, tradici a pohodlí.
Je to ručně dělaný, prvotřídní materiály, kvalita zpracování na nejvyšší úrovni.

no name
13. listopadu • 10:00

Ale to já všechno vím, že to má takové a makové materiály. Na druhou stranu to vypadá neskutečně lacině ten dřevěný interiér. Chápu, že to je pravé dřevo z pralesů, že to není plast, ale ve finále to vypadá stejně jako nějaký hnus od Fordu.Komfort jízdy by mne také zajímal, myslím tím akustická pohoda, kvalita podvozku apod. Prostě zda je to opravdu tak dokonalé, nebo není a žijo to z jakési tradice.

Vasut
18. listopadu • 12:28

Zasadni doporuceni - i kdybys na to za 1000 letusetril tak si to nekupuj

mvb
13. listopadu • 14:27

plasty od Fordu t pripomina mozna na fotce.... skutecnost je uplne jina...

no name
13. listopadu • 14:55

To bych neřekl. Když jsem při osobním setkání s těmito vozy koukal na ty dřevěné dekorace, jaksi jsem nenašel vizuální a více méně ani dotykový pocit mezi tímto pravým dřevem a imitací z plastu. Vím, že toto je pravé dřevo, exkluzivní apod. ale na druhou stranu to vypadá pro mne kýčovitě. Ono na pohled a dotyk poznat např. karbon vs. imitaci také není možné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
14. listopadu • 10:25

samozřejmě, že je to tak jak říkáš. Tady jde ale o něco jiného. Tohle auto vyjadřuje sociálně společenské postavení. V podstatě je to jenom o tom jaký jsi samec a jak se umíš ve společnosti prosadit.
Existuje určitě mnoho mnohem komfortnějších, hezčích, bezpečnějších.. aut, ale s nimi ohromíš tak akorát podnikatele z prahyTakovým hezkým příkladem je třeba phaeton, vevnitř dokonalý, luxusní prvky o kterých se R&R ani nesnilo ale pořád je to jen volks...wagen určený pro horní, nikoliv nejvyšší třídu.jinak, že design je humus už 30 let o tom žádná...

woff
15. listopadu • 11:29

jenom k tomu drevu bych taky neco dodal. Musim souhlasit, ze at imitace nebo opravdovy drevo - vypada to na fotkach naprosto stejne, a ve skutecnosti hodne, hodne podobne, ne li taky stejne :-) Ja mam v aute tu imitaci a nelibi se mi to ani trochu. Je to kyc, mozna proto, ze je to "drevo" vzdycky naprosto stejny - vzdycky ten stejnej druh/barva, stejne jak v tomhle bentley, podle me je to uz davno okoukany a nemoderni, luxus neluxus.Ale ted jsem si vzpomel, jeden renault vel satis mel v interireru drevo svetly barvy - vypadalo to moc pekne, krasny, neokoukany, at to bylo co chtelo za drevo, rozhodne to bylo hezci nez tohle exoticky cerveny drevo, ktery ani jako drevo nevypada :)

Doporučujeme

Články odjinud