Bentley Arnage: pro další rok ještě silnější

I absolutní klasika občas potřebuje trochu vylepšit. A tak i u Bentley připravili pro model Arnage několik novinek pro další modelový rok.

Bentley je so svojou vlajkovou loďou menom Arnage stále tu a do ďalšieho modelového roku vyštartuje s vyšším výkonom. Klasický osemvalec s objemom 6,75 litra, ktorému pomáhajú k životu dve turbodúchadlá, dostane dávku výkonu naviac. Pôvodných 457 k (336 kW) Arnage T sa vyšplhá na koní rovných 500 (372 kW) a krútiaci moment z 875 Nm na okrúhlych a hrozivých 1000 Nm. Použitá bude nová šesťstupňová automatická prevodovka ZF. Maximálna rýchlosť nie je u Angličana obmedzená a vyšplhá sa až na úctyhodných 288 km/h (pôvodne 270 km/h).

Pre tých, ktorí nepozerajú na každý kW výkonu, má automobilka ešte k dispozícii menej výkonný model Arnage R, ktorého sa zmeny taktiež dotkli. Jeho výkon narástol z pôvodných 405 k (298 kW) na 457 k (336 kW), takže sa automobilka vyhla zložitým úpravám a použila špecifikáciu doterajšieho „téčka“.

Okrem úprav pohonnej jednotky došlo taktiež k modernizácii interiérových prvkov a použitej techniky so zameraním na maximálny komfort. Zmenami prešiel aj dizajn 19-palcových kolies z ľahkých zliatin a prednej masky, ktorá teraz dostala ešte väčšiu dávku chrómu.

Na trhu sa modernizovaný Arnage objaví do dvoch mesiacov.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Arnage 2007

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků