Beck LM 800: alpská vichřice

Ze švýcarských Alp přichází nový projekt supersportovního vozu, který svými parametry míří opravdu vysoko.

A nejen parametry, ale i cenou. Švýcarský výrobce Beck představil studii supersportovního vozu s označením LM 800. Co přesně toto číslo znamená se nám nepodařilo zjistit, ovšem vůz m=a představovat opravdovou technickou špičku.

Pro minimalizaci hmotnosti bylo použito maximální možné množství kevlaru. Z něj je v podstatě vše, od podvozku, přes karosérii až po dekorace interiéru. Tento materiál pak doplňují hliníkové a hořčíkové slitiny o vysoké pevnosti a nízké hmotnosti.

Pod kapotou tohoto supersportu, který by měl atakovat hmotnostní hranici 1000 kg, je uložen osmiválec o objemu 4,2 l s přeplňováním výfukovým turbem. Agregát dává výkon 478 kW (650 k) a i díky sedmistupňové sekvenční převodovce, která posílá výkon na zadní kola, zrychlí tento vůz na stovku za výborné 3 sekundy a dosáhne maximální rychlosti přes 360 km/h.

Určitou zárukou exkluzivity je pak cena, která odfiltruje nemajetné zákazníky a podřadné šetřílky... Tento skvost bude dostupný za 465 000 eur, tedy přibližně za 13 mil. Kč, což z něj dělá opravdu drahý vůz.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Beck LM 800
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků