Podla parametrov je to neskutocna masina, ale zrejme to su len hypoteticke cisla nie? Minimalisticky Caterham CSR 260 je tazsi a to je hodne mensi. No ale pol tony plus 500 koni plus aerodynamika a tie otacky!!! Myslim ze to bude trhat usi. 2,4 a 8 valcov pripomina rovnako 2 motorky ako aj sucasnu F1.
Nechápu, jak můžete srovnávat tohle, či ten Koenigsegg s Veyronem. To je prostě úplně jinde, a ani jedni ze švédů zcela jistě nemají peníze aby vytvořili něco podobného. A jestli to Koenigsegg s konkurováním Veyronu myslí vážně oficiálně, tak je to teda hodně chabej pokus. Není to jenom o rychlosti...
kdyz uz rikas, ze to neni jen o max. rychlosti...tenhle drobecek by to v zatackach natrhnul jak Veyronu, tak Königseggu
Bezesporu si sedel jak v CCX tak ve Veyronu, ze muzes takto barvite a na tvrdo srovnavat, ze?
Bezesporu ne. A jestli mi v životě nenastane nějaký větší zlom, tak to tak zůstane i do budoucna. O Veyronu si ale rád přečtu, fascinují mě jeho parametry, resp. jeho poměr luxusu a síly.. Důvod, proč nesouhlasím s tím srovnáváním a tvrdím, že to není jenom o rychlosti je zřejmý: Pokud bych si chtěl zazávodit, tak rozhodně nešáhnu po Veronu. S autem, pod kterým píšu tento příspěvěk, bych měl na okruhu v zatáčkách jistě více adrenalinu.. Taky je to čistý závoďák, váží polovinu toho co Veyron. Zjednodušeně řečeno, ve Veyronu na vás ale nebudou koukat zpevňující trubky z interiéru... O čem je Veyron by se dalo dlouze přemýšlet. Jisté je, že tento příspěvěk je naprostá ztráta času, není to s velkou pravděpodobností problém, který bych někdy musel vážněji řešit...
NO jasne, a cim myslis ze jezdim rano s fakanama do skolky.
buď chystaj víc variant nebo nejsou jednotní v designu.jo a ten motor.. připadá mi to jako propojený dva motory z motorek, což by vysvětlovalo tu točivost
to s tymi motormi s motorky by sedelo...inak je to krasna rakvicka :))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.