B&B VW Passat 2,0 TFSI: další sportovec do party

B&B Automobiltechnik upravila motor 2,0 TFSI do několika výkonnostních variant: 168 kW, 184 kW, 210 kW a 220 kW. U dieselové pohonné jednotky 2,0 TDI jsou k dispozici dvě verze: 128 kW a 147 kW, takže si stačí jen vybrat. K tomu jsou tu lišty, spoilery, velká kola ad. a "vytuněný" Passat je na světě.
B&B VW Passat 2,0 TFSI: další sportovec do party

Ladičská firma B&B Automobiltechnik zapracovala na benzínovém motoru 2.0 TFSI, který koncern Volkswagen dává do řady svých modelů. Po Golfu GTI a Audi A4 přišla na řadu úprava Passatu. První stupeň naladění přidá sériovému výkonu 147 kW (200 k) hned dalších 29 kW (40 k) a kroutící moment vzroste na 340 Nm. Cena za tuto úpravu je 998 eur. Za výkon 184 kW (250 k) a kroutící moment 360 Nm zaplatíte 1 498 eur.

Třetí výkonnostní stupeň s parametry 210 kW (286 k) a 400 Nm je nepoměrně dražší (6 998 eur), protože na agregátu dochází k řadě změn a některé díky jsou zcela nové. Top-paket pro Passat obsahuje výkon 220 kW (rovných 300 k) a kroutící moment 420 Nm, ale stojí 11 950 eur. S takto vyladěným agregátem akceleruje B&B Passat z klidu na stovku pod 6 s a nejvyšší rychlost přesahuje 260 km/h.

Pro dieselové fanoušky je tu nachystaná úprava motoru 2.0 TDI, kdy verze 103 kW (140 k) má po adresných zásazích výkon 128 kW (174 k) a kroutící moment 320 Nm. Varianta 125 kW (170 k) dostala do výkonového stáda dalších 30 koní (147 kW/200k) a krouťák povyskočil na rovných 400 Nm.

Karosářský kit obsahuje sedm doplňků, kde nechybí nový přední a zadní nárazník, vytažené boční prahy či decentní přítlačné lišty. V seznamu úprav je dále možné si připlatit za odpružení vozu, které sníží světlou výšku o 20 mm, posílené brzdy a za 18ti nebo 19palcová kola.

Tip: Podrobnější výčet jednotlivých úprav motoru 2.0 TFSI od firmy B&B najdete ve starším článku o úpravě Audi A4.


B&B Passat

  
B&B Passat Variant

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků