B&B VW Passat 2,0 TFSI: další sportovec do party

B&B Automobiltechnik upravila motor 2,0 TFSI do několika výkonnostních variant: 168 kW, 184 kW, 210 kW a 220 kW. U dieselové pohonné jednotky 2,0 TDI jsou k dispozici dvě verze: 128 kW a 147 kW, takže si stačí jen vybrat. K tomu jsou tu lišty, spoilery, velká kola ad. a "vytuněný" Passat je na světě.
B&B VW Passat 2,0 TFSI: další sportovec do party

Ladičská firma B&B Automobiltechnik zapracovala na benzínovém motoru 2.0 TFSI, který koncern Volkswagen dává do řady svých modelů. Po Golfu GTI a Audi A4 přišla na řadu úprava Passatu. První stupeň naladění přidá sériovému výkonu 147 kW (200 k) hned dalších 29 kW (40 k) a kroutící moment vzroste na 340 Nm. Cena za tuto úpravu je 998 eur. Za výkon 184 kW (250 k) a kroutící moment 360 Nm zaplatíte 1 498 eur.

Třetí výkonnostní stupeň s parametry 210 kW (286 k) a 400 Nm je nepoměrně dražší (6 998 eur), protože na agregátu dochází k řadě změn a některé díky jsou zcela nové. Top-paket pro Passat obsahuje výkon 220 kW (rovných 300 k) a kroutící moment 420 Nm, ale stojí 11 950 eur. S takto vyladěným agregátem akceleruje B&B Passat z klidu na stovku pod 6 s a nejvyšší rychlost přesahuje 260 km/h.

Pro dieselové fanoušky je tu nachystaná úprava motoru 2.0 TDI, kdy verze 103 kW (140 k) má po adresných zásazích výkon 128 kW (174 k) a kroutící moment 320 Nm. Varianta 125 kW (170 k) dostala do výkonového stáda dalších 30 koní (147 kW/200k) a krouťák povyskočil na rovných 400 Nm.

Karosářský kit obsahuje sedm doplňků, kde nechybí nový přední a zadní nárazník, vytažené boční prahy či decentní přítlačné lišty. V seznamu úprav je dále možné si připlatit za odpružení vozu, které sníží světlou výšku o 20 mm, posílené brzdy a za 18ti nebo 19palcová kola.

Tip: Podrobnější výčet jednotlivých úprav motoru 2.0 TFSI od firmy B&B najdete ve starším článku o úpravě Audi A4.


B&B Passat

  
B&B Passat Variant

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků