B&B VW Passat 2,0 TFSI: další sportovec do party

B&B Automobiltechnik upravila motor 2,0 TFSI do několika výkonnostních variant: 168 kW, 184 kW, 210 kW a 220 kW. U dieselové pohonné jednotky 2,0 TDI jsou k dispozici dvě verze: 128 kW a 147 kW, takže si stačí jen vybrat. K tomu jsou tu lišty, spoilery, velká kola ad. a "vytuněný" Passat je na světě.
B&B VW Passat 2,0 TFSI: další sportovec do party

Ladičská firma B&B Automobiltechnik zapracovala na benzínovém motoru 2.0 TFSI, který koncern Volkswagen dává do řady svých modelů. Po Golfu GTI a Audi A4 přišla na řadu úprava Passatu. První stupeň naladění přidá sériovému výkonu 147 kW (200 k) hned dalších 29 kW (40 k) a kroutící moment vzroste na 340 Nm. Cena za tuto úpravu je 998 eur. Za výkon 184 kW (250 k) a kroutící moment 360 Nm zaplatíte 1 498 eur.

Třetí výkonnostní stupeň s parametry 210 kW (286 k) a 400 Nm je nepoměrně dražší (6 998 eur), protože na agregátu dochází k řadě změn a některé díky jsou zcela nové. Top-paket pro Passat obsahuje výkon 220 kW (rovných 300 k) a kroutící moment 420 Nm, ale stojí 11 950 eur. S takto vyladěným agregátem akceleruje B&B Passat z klidu na stovku pod 6 s a nejvyšší rychlost přesahuje 260 km/h.

Pro dieselové fanoušky je tu nachystaná úprava motoru 2.0 TDI, kdy verze 103 kW (140 k) má po adresných zásazích výkon 128 kW (174 k) a kroutící moment 320 Nm. Varianta 125 kW (170 k) dostala do výkonového stáda dalších 30 koní (147 kW/200k) a krouťák povyskočil na rovných 400 Nm.

Karosářský kit obsahuje sedm doplňků, kde nechybí nový přední a zadní nárazník, vytažené boční prahy či decentní přítlačné lišty. V seznamu úprav je dále možné si připlatit za odpružení vozu, které sníží světlou výšku o 20 mm, posílené brzdy a za 18ti nebo 19palcová kola.

Tip: Podrobnější výčet jednotlivých úprav motoru 2.0 TFSI od firmy B&B najdete ve starším článku o úpravě Audi A4.


B&B Passat

  
B&B Passat Variant

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků