B&B Q7: 395 koní z naftového osmiválce

Tuner B&B rád upravuje vozy z Ingolstadtu a Q7 není výjimkou. Objektem zájmu se stala osmiválcová verze 4,2 TDI.
B&B Q7: 395 koní z naftového osmiválce

Jistě si někteří z vás myslí, že Audi Q7 není tím pravým objektem pro skutečný tuning. Tenhle názor s vámi sdílím, ovšem upravených vozů SUV neustále přibývá. Nehledejme nyní odpověď na to, zda to smysl má nebo ne, zájemců o takové vozy je spousta, tak proč je nevyrábět. Jak prosté.

Tuner B&B si připravil hned dva stupně úprav, ovšem vše pro osmiválcovou motorizaci 4,2 TDI. Agregát poskytuje v sériové verzi výkon 240 kW (326 k) a točivý moment vrcholí na hodnotě 650 Nm medzi 1600-3500 ot./min.

První stupeň úprav vyžene výkon motoru na úroveň 268 kW/365 k a točivý moment na maximální hodnotu 850 Nm. Komu to nestačí, může sáhnout po druhém stupni, který znamená 290 kW/395 k a točivý moment kolem 900 Nm. Takto upravená Q7 zrychlí na stovku za sedm vteřin a dosáhne maximální rychlosti přes 240 km/h.

Zajímavá jsou také kola, mezi kterými si mohou zájemci vybírat. Ty totiž mají průměr 20, 22 nebo dokonce 23“ – největší můžou být obuty do pneumatik o rozměru až 315/25. Součástí úprav je také nový bodykit zahrnující nové nárazníky – ten přední dostal mohutnější nasávací otvory a prohlédnout nelze ani rozšířené boční prahy a střešní spoiler.

Tuner nezapomněl ani na podvozek. Ten je v tomto případě vzduchový a umožňuje vozu zvýšit nebo snížit světlou výšku až o 50 mm. Díky úpravám bude zřejmě vyjížďka co i jen do mírného terénu velkým hazardem, tenhle vůz bude doma zejména na silnici. Teda alespoň v rámci třídy, do které patří…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
B&B Q7

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků