B&B Audi Q7 4,2 TDI: zimní naftový král

Automobilka Audi přijde v příštím roce s novým dvanáctiválcovým motorem, který bude spalovat naftu. Do té doby si u modelu Q7 budete muset vystačit s naftou spalovanou maximálně v osmi válcích. Pokud vám výkon nestačí, můžete sáhnout po úpravě.

Známá společnost B&B přišla s úpravou pro Audi Q7 4,2 TDI. Sériový výkon 240 kW (326 k) a točivý moment 760 Nm lze navýšit hned ve dvou stupních. Základní přestavba jej zvedne na 268 kW (365 k) a 850 Nm. Pro odvážné je zde pak úprava na 290 kW (395 k) a rovných 900 Nm. O posun se pak stará nejen řídící jednotka, ale také u sání, výfuk a další komponenty.

Součástí je také optický paket, který nabízí řadu kol od rozměru od 20" až po 23". Můžete si vybrat z řady prvků, které změní nárazníky, prahy apod. Lze si zvolit také úpravu vzduchového podvozku, který umožní výrazně větší snížení a tedy i lepší stabilitu jízdy.

Klepněte pro větší obrázek
B&B Audi Q7 4,2 TDI

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků