B&B Audi Q7 4,2 TDI: zimní naftový král

Automobilka Audi přijde v příštím roce s novým dvanáctiválcovým motorem, který bude spalovat naftu. Do té doby si u modelu Q7 budete muset vystačit s naftou spalovanou maximálně v osmi válcích. Pokud vám výkon nestačí, můžete sáhnout po úpravě.

Známá společnost B&B přišla s úpravou pro Audi Q7 4,2 TDI. Sériový výkon 240 kW (326 k) a točivý moment 760 Nm lze navýšit hned ve dvou stupních. Základní přestavba jej zvedne na 268 kW (365 k) a 850 Nm. Pro odvážné je zde pak úprava na 290 kW (395 k) a rovných 900 Nm. O posun se pak stará nejen řídící jednotka, ale také u sání, výfuk a další komponenty.

Součástí je také optický paket, který nabízí řadu kol od rozměru od 20" až po 23". Můžete si vybrat z řady prvků, které změní nárazníky, prahy apod. Lze si zvolit také úpravu vzduchového podvozku, který umožní výrazně větší snížení a tedy i lepší stabilitu jízdy.

Klepněte pro větší obrázek
B&B Audi Q7 4,2 TDI

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků