B&B Audi Q7 4,2 TDI: zimní naftový král

Automobilka Audi přijde v příštím roce s novým dvanáctiválcovým motorem, který bude spalovat naftu. Do té doby si u modelu Q7 budete muset vystačit s naftou spalovanou maximálně v osmi válcích. Pokud vám výkon nestačí, můžete sáhnout po úpravě.

Známá společnost B&B přišla s úpravou pro Audi Q7 4,2 TDI. Sériový výkon 240 kW (326 k) a točivý moment 760 Nm lze navýšit hned ve dvou stupních. Základní přestavba jej zvedne na 268 kW (365 k) a 850 Nm. Pro odvážné je zde pak úprava na 290 kW (395 k) a rovných 900 Nm. O posun se pak stará nejen řídící jednotka, ale také u sání, výfuk a další komponenty.

Součástí je také optický paket, který nabízí řadu kol od rozměru od 20" až po 23". Můžete si vybrat z řady prvků, které změní nárazníky, prahy apod. Lze si zvolit také úpravu vzduchového podvozku, který umožní výrazně větší snížení a tedy i lepší stabilitu jízdy.

Klepněte pro větší obrázek
B&B Audi Q7 4,2 TDI

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků