Má někdo reílnou zkušenost s oběma autama??? Původně sem se rozhodoval mezi těmato autama, ale po svezení nebylo prakticky co řešit vyvede mě třeba někdo z omylu???
Vazne nechapu tuhle honbu za vykonem.A6 jede i s nejsabsim motorem na jednicku,tak proc to este chipovat.To si rovnou kupte sportovni kupe.jednim slovem:Fakt nechapu.
Já zase třeba nechápu lidi,kteří nechtějí od života a potažmo i od auta maximum.
Třeba chtějí jen někam pohodově dojet, co je na tom nepochopitelného?
Zajímalo by mě jak to bude s životností motoru. Pokud Vím veškeré ChipTuningy na to mají výrazný vliv.
Odkud to vis?Podle me takovyto trilitrovy sestivalec bude mit takove rezervy, ze to zvyseni z pohledu zivotnosti ani nezaznamena.Preci kdyby tam dali biturbo (jako v BMW 535d), tak taky zvysej namahani.Motory obecne nici zatezovani nezahrateho motoru (70% opotrebeni kazdeho motoru vznika pri prvni ctvrthodine jizdy). Nejvetsi zatez pro kazdy turbomotor (chipovany/nechipovany, benzin/nafta) vznika z nahleho vypnuti motoru po narocnejsi jizde. Turbo by se melo nechat vychladit klidnejsi jizdou, nez se motor vypne, nebo by melo byt vybaveno "chladici dojezdovou automatikou".Chipovane motory tak casto odchazeji proto, ze se k nim majitele proste chovaji drsneji/sportovneji. Ale tito lide by se drsneji chovali i k nechipovanemu motoru a i ten by tedy mel nizsi zivotnost. Ten kdo chipuje, je casto clovek, ktery nastartuje, dupne na to, jede s plynem az na zemi a v cili cesty motor proste vypne. Timto chovanim se nici kazde TDI stejne - i bez chipu.Je samozrejme nutne, a u takto renomovanych firem bych to ocekaval, ze provedou i dalsi upravy. Treba adekvatni chlazeni oleje (naporovy chladic olej/vzduch) ci turba. A ony toto doporucuji i nektere ceske ladicske firmy. Problem je v tom, ze nekomu je uz lito dat treba dalsich 8000Kc za pridavny chladic oleje (protoze to neprinese ani kW navic) a pak se ti lide divi, ze znici motor prepalenym olejem. Z toho pak vznikaji ty statistiky o zvysene poruchovosti.
docela suhlasim..Iba- 535d je twinturbo a nie biturbo...
To je enem naky rozdiel ?
Ano, to je dost rozdíl.Biturbo - dvě stejná turba zabírající stejně - zvedají výkon vzhledem k průběhu úplně stejněTwinturbo - dvě různá turba, s různým průběhem vzhledem k výkonu - menší točí odspodu, a když mu dochází dech, přidává se druhé, větší. Výhoda je v lepším potlačení "turboeefektu" a prodloužením času, ve kterém je k dispozici relativně vysoký kroutící moment.
Ano, rozdil terminologie.
No, prozatím su už 7 roků AUDInista (A3, TT, Allroad) ale čekám na 535d v M-packetu, 535d má po výměně řídící jednotky od Snitzera (cca70.000Kč) 311HP a 710nM/m,. takže sem konvertoval od AUDI k BMW, protože .... je to úplně o nečem jiném nemá sice quattro takže řekněme třeba na sněhu to bude rozdíl v neprospěch 535d, ale jiank si i v serii (200kW/560nM/min) dá A6 3,0TDI kdykoli
" nM/min " ??
nM/ot/min
co dnes ty diesly nedokážou to koukammam alfu GTA,ale todle je taky Petelice...
B&B znám mám od nich naladěnou taky jednu Audinu.Absolutní spokojenost.Zabývají se úpravama koncernových aut a jde jim to výborně.
Nafta koukám jede, 300 ps z 3 l nafty je masíčko
Fakt to je 100k/l ako ma napr. CTR. Lenze to nie je problem aj ked to je nafta lebo to je preplnane cize vykon zavisi od velkosti turba a plniaceho tlaku. Takze vysoky litrovy vykon nie je problem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.