B&B A6 3.0 V6 TDI: 300 koní z šestiválcového nafťáku

Ladičská firma B&B si vzala do parády vidlicový šestiválec 3.0 TDI z produkce koncernu Volkswagen, který má pod kapotou i nová generace Audi A6. Za cenu 1 298 eur vám mechanici firmy B&B přeprogramují řídící jednotku a lehce zvýší plnící tlak. První stupeň ladění pohonné jednotky pak zvýší výkon ze sériových hodnot 165 kW (225 k)/450 Nm na 202 kW (275 k) a 550 Nm.

Za 5 998 eur dostanete od tunera B&B nové speciální turbodmychadlo, modifikované výfukové potrubí, mezichladič plnícího vzduchu a přeprogramovanou řídící jednotku. V součtu z vaší A6 vymáčknete 220 kW (rovných 300 k) a kroutící moment povyskočí až na hranici 600 Nm. S touhle dieselovou mašinkou dosáhnete stovky za 6,5 s a nejvyšší rychlost se vyšplhá až na 261 km/h.

Optický paket za příplatek obsahuje standardní položky: novou přední masku, decentní lištu na víko zavazadlového prostoru, oplechování zádě a chromované koncovky výfuku. Sportovní tlumiče sníží světlou výšku vozu o 30 milimetrů a do blatníků se schovají ráfky z lehkých slitin o rozměru 19 x 9 palců s pneumatikami 245/35.

Tip: Další zprávy o vyladěných autech hledejte v sekci Tuning.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků