Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Zcela ohnutá střecha po silném bočním nárazu a oholená příď. Asi každý "pojišťovák" by nekompromisně vynesl ortel totální škody. Youtuber a opravář Arthur Tussik však dokázal i takto zničené BMW řady 7 minulé generace opravit na první pohled k nepoznání.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pokud se při následném prodeji zájemcům nedostane plné dokumentace, jedná se o docela drsnou bazarovou past. Slova o "pár škrábancích, které bylo nutné přelakovat", tady neobstojí - ne však, že bychom někoho chtěli podezírat, ale takových příběhů není málo.

Hrůzná nehoda dvou BMW: M4 selhaly brzdy na závodním okruhu

Hrůzná nehoda dvou BMW: M4 selhaly brzdy na závodním okruhu

Rovnání karoserie je obecně zcela legitimním způsobem opravy, ovšem u takto poškozených vozů se příliš často neaplikuje. Tussik se přesto pustil do generální opravy, jejíž průběh můžete shlédnout ve videu. Celý proces zabral 27 dní. Um opraváře je třeba ocenit, ovšem za perfektní kup takový vůz nepovažujeme...

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků