Baterie z elektromobilů a hybridů Hondy dostanou druhou šanci. Kdo to ale zaplatí?

Jak jezdí ty hybridní autobusy volvo, tak ty baterky jdou do německých domácností k elektrárnám co mají na střeše.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  17. 04. 2020 19:05

EV sú špinave ošípane už od vyroby aj počas svojej životnosti.Keď zomru budu ešte špinavšie,lebo potrebuju spáliť miliony ton fosílnych palív na recyklaciu,ktora je pre recyklačne firmy stratová.Recyklacia 100 kg baterky stojí cca 100 ečka,ale takto získany material ma iba tretinovu hodnotu.Je vyhodnejšie kobalt,lithium,... vyťažiť ako oäť recyklovať.Jedná vec v ktoru väčšina veriacich v EV odmieta veriť alebo vidieť realitu,je že tieto elektricke haraburdy sú veľmi drahe na vyrobu,takže automobilky na nich nemôžu zarobiť  peniaze.Napriek tomu štaty na nich tlačia aby ich vyrabali a predavali so stratou.To vám ukazuje ako hlúpa je táto technológia.Výroba EV vás môže zbankrotovať,to povedala Toyota  a ako príklad ukázala na Teslu.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  17. 04. 2020 21:57

Mezitím Tesla 753.00 USD +7.79 (1.05%) při kapitalizaci 138.62 miliard USD.

A Ďoďo zkrachoval....

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 04. 2020 23:13

Otázkou je, kolik peněz v posledních měsících dalo do akcií souromí investoři, a kolik tam nalil peněz FED.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  18. 04. 2020 01:13

A zdroj? O tom že by FED něco lil do Tesly jsem jakživ neslyšel

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 04. 2020 05:25

Ty sis nalil pěknou lampu.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  18. 04. 2020 09:59

Nikto sa nestará o to či bude vyššia cena akcíií spoločnosti Tesla.Stále to bude mizerná spoločnosť a technologická bublina,ktora pôjde na ZERO.TESLA=NOKIA automobilov...

Odpovědět  |   | 
Felix  |  18. 04. 2020 12:18

Což o to Enron měl taky pěknou cenu akcií, než zkrachoval.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2020 13:48

Jo jo, Enron... to už se tu píše asi pět nebo šest let... A ono stále nic, co? Stále ten vytoužený krach Tesly nepřichází a nepřichází...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  19. 04. 2020 17:39

Nezkrachuje, jen ji nekdo koupi.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  17. 04. 2020 22:00

Takovou vyjetou baterku z Tesly na 75% kapacity (novináři deklarovaný EOL) beru ihned k domácí fotovoltaice. To bude mít pořád 75kWh a místo špičkového výkonu 400 kW mi stačí do domácnosti klidně 4 kW, což je 1% jejího původního výkonu A při těch 4 kW se snad ani o nějakém chlazení a "změknutí" baterie nemusíme ani bavit, že....

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 04. 2020 19:04

proto se taky na eBay prodavaj vyslouzile 5kWh moduly z Tesel za cenu cca $1200, lidi si z toho stavej prave domaci uloziste, ale je treba pamatovat ze to nema balancer, takze to chce jeste dobreho kutila co umi postavit balancer ktery se k backupu precejen hodi aby to vydrzelo vic

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  17. 04. 2020 22:45

Koukám redakce začíná být čím dál zoufalejší
Životnost článku násobně přesahuje životnost mechanické části vozu. K poškození dochází prakticky pouze při nehodách. Zároveň bude poptávka po bateriích jako součásti záložních akumulačních systémů jen růst.
Elektrika je prostě budoucnost automobilismu, stejně jako byl digitál budoucnost fotografie. Se s tím smiřte.
http://www.hybrid.cz/kia-petina-vsech-nove-pro... ...

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 04. 2020 23:11

Kde se vyrobí ta elektrika a jak se dovede od výrobních zdrojů k majitelům elektormobilů? Třeba v Německu se neustále zvyšuje podíl elektřiny, která byla vyrobena v Severním moři, ale nemohla být spotřebována tam, kde je jí potřeba.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  18. 04. 2020 01:12

Co tak používat hlavu, nebo alespoň Google? Nebo o věcech jako HVDC jsi nikdy neslyšel?

https://oenergetice.cz/nemecko/nemecke-paterni-p... ...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  18. 04. 2020 10:07

Elektrika se vyrábí v elektrárnách a do místa odběru se přivádí podzemním či nadzemním vedením o různém napětí.
To už vyřešili pánové Edison a Tesla, do toho bych moc nevrtal.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 04. 2020 19:06

kde se vyrabi elektrina pro rafinaci paliv?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  18. 04. 2020 20:22

Jak kde, u nas je to v arealu rafinerii.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  18. 04. 2020 06:44

Tak to je fajn, to by se mohlo skoncit s dotacema vseho druhu, ne?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  18. 04. 2020 10:08

Ale tak jo. Ale i pro naftu. Včetně různých zelených nafet atd.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  18. 04. 2020 18:28

Mozna by bylo dobre omezit nejen nafet, ale i fet. Ja myslel, ze jediny exot povazujici nizsi zdaneni za dotaci je Hamuna.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  19. 04. 2020 01:23

Protože nižší zdanění JE dotace

Odpovědět  |   | 
jozka  |  19. 04. 2020 07:42

V tom pripade jsou EV dotovany dvakrat

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  19. 04. 2020 22:56

To byly diesely skrz úlevy v normách taky. Jinak by tu nebyly.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2020 13:09

Ale nepovidej. Naftaky 'narovnani' cen samozrejme nezahubi. To zvyhodneni jen zpusobilo, ze se zacala nafta davat i tam, kde nemela co pohledavat, protoze to lidi chteli.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  21. 04. 2020 11:25

Tak EV už narovnání taky nezahubí. Stačí se podívat na čísla prodejů. Je to zdaleka nejrychleji rostoucí segment i tam, kde se to nedotuje (třeba ČR).

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  18. 04. 2020 10:47

Iba samovrah si do pivnice inštaluje baterkovy paket z EV ako založny zdroj energie.Po požiary v Hongkongu Tesla rychlo updatovala svoje baterky a znížila využiteľnu kapacitu t.j. dojazd.Baterky v EV je nebezpečny odpad obklopeny glykolom jednou z najhorľavejšich chemikalií.
https://bgr.com/2019/06/03/tesla-fire-mod... ...
https://www.reuters.com/article/us-tesla-china-ho... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2020 09:36

Kolik to bude stát? Inu, to vás, nenávistné redakční socky, opravdu nemusí zajímat, protože mentálně k tomu nikdy nedorostete.
A kdo to zaplatí? Inu, překvapivě kupci těch baterií pro stacionární úložiště, které to pořád vyjde výrazně levněji než stavba z úplně nových akumulátorů. To jsou kouzla, co?

Odpovědět  |   | 
Falco  |  18. 04. 2020 09:45

Komické když zrovna ty používáš slovo mentálně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2020 10:49

Štěkání podřadných na mé pravdě nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 04. 2020 12:19

Ty jsi opravdu nemocný čurák

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2020 13:50

Ano, i o tobě jsem psal.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 100 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 29 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A