Bašta dieselů v ohrožení. Peugeot pozastavil vývoj nových vznětových motorů

Jan  |  05. 10. 2018 14:13

Zlatý diesel,ještě že tu je Renault a jeho dCi

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 10. 2018 14:45

Ale ten tady taky nebude. Zákony platí pro všechny. Tady nejde o rozhodnutí nějaké automobilky. Politici rozhodli, že nafta končí. Dále také rozhodli, že o něco později končí i benzínové motory. Tak to prostě je. A pokud se to někomu nelíbí, musí vyměnit politiky.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  05. 10. 2018 19:47

Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 10. 2018 14:30

"situace je opravdu seriózní" neměli jste přeložit serious spíše jako vážná?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 14:51

Tohle jeste Google Translate nezvlada, ale prej se lepsi, takze casem snad i uroven mistnich prevzatych clanku

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 10. 2018 18:29

Co tam teda budou dávat, když benzín pozastavili už dávno?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 18:52

Frantici prece dlouhodobe tlaci jadro

Odpovědět  |   | 

Budou muset najít náhradního odběratele až rafinériím klesne odběr.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 09:59

Možná se už frantíci připravují na plnění norem emisí v r.2030 podle představ nadlidí z EU vedených ožralým Junckerem.Do budoucna bych to viděl na vývoj dvou kategorií automobilů - prvním bude sekce elektro a hybridů pro horních deset procent, kde půjde jen o soutěž, která automobilka osadí svůj ekovýtvor více asistenty a barvičkami v infotainmentu a druhou bude vývoj šlapacích autíček z recyklovaného plastu nebo hajzlpapíru pro ostatní plebs.
Pro bruselskou elitu pak budou muset vyvinout automní vozy, protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony.
EU a ekofašisti už by se měli konečně zaměřit na odvětví, která zatěžují ovzduší emisemi násobně více než automobily a nevymýšlet zhovadilosti jenom proto, že nad nimi nikdo nemá kontrolu a mají v hlavě nasrá...

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 10:02

oprava : ... protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony, nepatří za volant a zjevně by ohrožovali provoz.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 11:39

Jednim z nejvetsich znecistovatelu je konzumni uspechany zivotni styl (mj pesky resp mhd ani ranu, celorocne zradlo z opacne strany zemekoule, kazdy rok novy elektro konzum spotrebak, dovolena v pr#eli jen abych ukazal ze na to mam, po nas potopa)... Bruselska elita je zrcadlem vetsiny (jedno jestli te 'spatne' nebo te mlcici).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 10. 2018 14:46

Jeste jsi zapomnel na pickupy s moznosti montaze kulometu ci rychlopalneho dela

Odpovědět  |   | 
emenems  |  13. 10. 2018 00:40

Jako malého mě nikdy nenapadlo, že animák The Flinstones se jednou stane realitou....

Odpovědět  |   | 

Rakovinometům se dotahuje smyčka kolem krku.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 10. 2018 13:13

Ta banda debilov co vedie EU nas dostane do zahuby. Myslel som si ze EU nas niekam posunie, ale mylil som sa a teraz sme v pasci.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 10:18

Bašta dieselů už není baštou dieselů, protože je baštou arabské náplavy z Afriky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta