Bašta dieselů v ohrožení. Peugeot pozastavil vývoj nových vznětových motorů

Jan  |  05. 10. 2018 14:13

Zlatý diesel,ještě že tu je Renault a jeho dCi

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 10. 2018 14:45

Ale ten tady taky nebude. Zákony platí pro všechny. Tady nejde o rozhodnutí nějaké automobilky. Politici rozhodli, že nafta končí. Dále také rozhodli, že o něco později končí i benzínové motory. Tak to prostě je. A pokud se to někomu nelíbí, musí vyměnit politiky.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  05. 10. 2018 19:47

Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 10. 2018 14:30

"situace je opravdu seriózní" neměli jste přeložit serious spíše jako vážná?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 14:51

Tohle jeste Google Translate nezvlada, ale prej se lepsi, takze casem snad i uroven mistnich prevzatych clanku

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 10. 2018 18:29

Co tam teda budou dávat, když benzín pozastavili už dávno?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 18:52

Frantici prece dlouhodobe tlaci jadro

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 06:49

Budou muset najít náhradního odběratele až rafinériím klesne odběr.

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 09:59

Možná se už frantíci připravují na plnění norem emisí v r.2030 podle představ nadlidí z EU vedených ožralým Junckerem.Do budoucna bych to viděl na vývoj dvou kategorií automobilů - prvním bude sekce elektro a hybridů pro horních deset procent, kde půjde jen o soutěž, která automobilka osadí svůj ekovýtvor více asistenty a barvičkami v infotainmentu a druhou bude vývoj šlapacích autíček z recyklovaného plastu nebo hajzlpapíru pro ostatní plebs.
Pro bruselskou elitu pak budou muset vyvinout automní vozy, protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony.
EU a ekofašisti už by se měli konečně zaměřit na odvětví, která zatěžují ovzduší emisemi násobně více než automobily a nevymýšlet zhovadilosti jenom proto, že nad nimi nikdo nemá kontrolu a mají v hlavě nasrá...

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 10:02

oprava : ... protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony, nepatří za volant a zjevně by ohrožovali provoz.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 11:39

Jednim z nejvetsich znecistovatelu je konzumni uspechany zivotni styl (mj pesky resp mhd ani ranu, celorocne zradlo z opacne strany zemekoule, kazdy rok novy elektro konzum spotrebak, dovolena v pr#eli jen abych ukazal ze na to mam, po nas potopa)... Bruselska elita je zrcadlem vetsiny (jedno jestli te 'spatne' nebo te mlcici).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 10. 2018 14:46

Jeste jsi zapomnel na pickupy s moznosti montaze kulometu ci rychlopalneho dela

Odpovědět  |   | 
emenems  |  13. 10. 2018 00:40

Jako malého mě nikdy nenapadlo, že animák The Flinstones se jednou stane realitou....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 11:34

Rakovinometům se dotahuje smyčka kolem krku.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 10. 2018 13:13

Ta banda debilov co vedie EU nas dostane do zahuby. Myslel som si ze EU nas niekam posunie, ale mylil som sa a teraz sme v pasci.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 10:18

Bašta dieselů už není baštou dieselů, protože je baštou arabské náplavy z Afriky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 88 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A