Bašta dieselů v ohrožení. Peugeot pozastavil vývoj nových vznětových motorů

Jan  |  05. 10. 2018 14:13

Zlatý diesel,ještě že tu je Renault a jeho dCi

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 10. 2018 14:45

Ale ten tady taky nebude. Zákony platí pro všechny. Tady nejde o rozhodnutí nějaké automobilky. Politici rozhodli, že nafta končí. Dále také rozhodli, že o něco později končí i benzínové motory. Tak to prostě je. A pokud se to někomu nelíbí, musí vyměnit politiky.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  05. 10. 2018 19:47

Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 10. 2018 14:30

"situace je opravdu seriózní" neměli jste přeložit serious spíše jako vážná?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 14:51

Tohle jeste Google Translate nezvlada, ale prej se lepsi, takze casem snad i uroven mistnich prevzatych clanku

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 10. 2018 18:29

Co tam teda budou dávat, když benzín pozastavili už dávno?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 18:52

Frantici prece dlouhodobe tlaci jadro

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 06:49

Budou muset najít náhradního odběratele až rafinériím klesne odběr.

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 09:59

Možná se už frantíci připravují na plnění norem emisí v r.2030 podle představ nadlidí z EU vedených ožralým Junckerem.Do budoucna bych to viděl na vývoj dvou kategorií automobilů - prvním bude sekce elektro a hybridů pro horních deset procent, kde půjde jen o soutěž, která automobilka osadí svůj ekovýtvor více asistenty a barvičkami v infotainmentu a druhou bude vývoj šlapacích autíček z recyklovaného plastu nebo hajzlpapíru pro ostatní plebs.
Pro bruselskou elitu pak budou muset vyvinout automní vozy, protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony.
EU a ekofašisti už by se měli konečně zaměřit na odvětví, která zatěžují ovzduší emisemi násobně více než automobily a nevymýšlet zhovadilosti jenom proto, že nad nimi nikdo nemá kontrolu a mají v hlavě nasrá...

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 10:02

oprava : ... protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony, nepatří za volant a zjevně by ohrožovali provoz.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 11:39

Jednim z nejvetsich znecistovatelu je konzumni uspechany zivotni styl (mj pesky resp mhd ani ranu, celorocne zradlo z opacne strany zemekoule, kazdy rok novy elektro konzum spotrebak, dovolena v pr#eli jen abych ukazal ze na to mam, po nas potopa)... Bruselska elita je zrcadlem vetsiny (jedno jestli te 'spatne' nebo te mlcici).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 10. 2018 14:46

Jeste jsi zapomnel na pickupy s moznosti montaze kulometu ci rychlopalneho dela

Odpovědět  |   | 
emenems  |  13. 10. 2018 00:40

Jako malého mě nikdy nenapadlo, že animák The Flinstones se jednou stane realitou....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 11:34

Rakovinometům se dotahuje smyčka kolem krku.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 10. 2018 13:13

Ta banda debilov co vedie EU nas dostane do zahuby. Myslel som si ze EU nas niekam posunie, ale mylil som sa a teraz sme v pasci.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 10:18

Bašta dieselů už není baštou dieselů, protože je baštou arabské náplavy z Afriky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A