Bašta dieselů v ohrožení. Peugeot pozastavil vývoj nových vznětových motorů

Jan  |  05. 10. 2018 14:13

Zlatý diesel,ještě že tu je Renault a jeho dCi

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 10. 2018 14:45

Ale ten tady taky nebude. Zákony platí pro všechny. Tady nejde o rozhodnutí nějaké automobilky. Politici rozhodli, že nafta končí. Dále také rozhodli, že o něco později končí i benzínové motory. Tak to prostě je. A pokud se to někomu nelíbí, musí vyměnit politiky.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  05. 10. 2018 19:47

Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 10. 2018 14:30

"situace je opravdu seriózní" neměli jste přeložit serious spíše jako vážná?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 14:51

Tohle jeste Google Translate nezvlada, ale prej se lepsi, takze casem snad i uroven mistnich prevzatych clanku

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 10. 2018 18:29

Co tam teda budou dávat, když benzín pozastavili už dávno?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 18:52

Frantici prece dlouhodobe tlaci jadro

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 06:49

Budou muset najít náhradního odběratele až rafinériím klesne odběr.

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 09:59

Možná se už frantíci připravují na plnění norem emisí v r.2030 podle představ nadlidí z EU vedených ožralým Junckerem.Do budoucna bych to viděl na vývoj dvou kategorií automobilů - prvním bude sekce elektro a hybridů pro horních deset procent, kde půjde jen o soutěž, která automobilka osadí svůj ekovýtvor více asistenty a barvičkami v infotainmentu a druhou bude vývoj šlapacích autíček z recyklovaného plastu nebo hajzlpapíru pro ostatní plebs.
Pro bruselskou elitu pak budou muset vyvinout automní vozy, protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony.
EU a ekofašisti už by se měli konečně zaměřit na odvětví, která zatěžují ovzduší emisemi násobně více než automobily a nevymýšlet zhovadilosti jenom proto, že nad nimi nikdo nemá kontrolu a mají v hlavě nasrá...

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  06. 10. 2018 10:02

oprava : ... protože idioti, kteří si myslí, že nařízením od zeleného stolu překonají přírodní zákony, nepatří za volant a zjevně by ohrožovali provoz.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 11:39

Jednim z nejvetsich znecistovatelu je konzumni uspechany zivotni styl (mj pesky resp mhd ani ranu, celorocne zradlo z opacne strany zemekoule, kazdy rok novy elektro konzum spotrebak, dovolena v pr#eli jen abych ukazal ze na to mam, po nas potopa)... Bruselska elita je zrcadlem vetsiny (jedno jestli te 'spatne' nebo te mlcici).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 10. 2018 14:46

Jeste jsi zapomnel na pickupy s moznosti montaze kulometu ci rychlopalneho dela

Odpovědět  |   | 
emenems  |  13. 10. 2018 00:40

Jako malého mě nikdy nenapadlo, že animák The Flinstones se jednou stane realitou....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2018 11:34

Rakovinometům se dotahuje smyčka kolem krku.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 10. 2018 13:13

Ta banda debilov co vedie EU nas dostane do zahuby. Myslel som si ze EU nas niekam posunie, ale mylil som sa a teraz sme v pasci.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 10:18

Bašta dieselů už není baštou dieselů, protože je baštou arabské náplavy z Afriky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 146 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A