Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20

Zlínští pořadatelé se konečně dočkali! Mnohaleté úsilí a náročná práce s pořádáním automobilové soutěže, jakou je Barum rallye, konečně přineslo své ovoce.
Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20
Barum rallye je totiž pro příští rok zařazena mezi deset soutěží v Evropě, které se mohou pyšnit nejvyšším koeficientem. Jistou měrou tomuto rozhodnutí dopomohlo i zařazení německé Deutschland rallye do soutěží mistrovství světa.

Není pochyb, že právě zlínská soutěž s organizací na profesionální úrovni, si toto povýšení zaslouží. Pořadatelé se snažili již delší dobu postoupit s koeficientem vzhůru. K tomuto vytýčenému cíli podřizovali vše, od prvotních příprav soutěže, přes její samotný průběh až po aktivity spojené se skončením závodu. Připomeňme si třeba letošní novinku – shakedown, testovací rychlostní zkoušku, kde si mohli diváci poprvé porovnat jednotlivé soupeře, kteří do Zlína přijeli. Nebo vyhlášení vítězů pod širým nebem s velkolepým ohňostrojem. Takové organizační centrum, jaké panuje při Barum rallye, může Zlínu závidět nejedna soutěž doma, ale i v zahraničí

Nadcházející ročník rallye začne psát novou kapitolu do dějin českého rallye sportu. Novinkou je kromě koeficientu 20 i termín soutěže. Nejpopulárnější soutěž u nás se pojede v termínu 12.-15.9.2002. Vyšší koeficient soutěže ME láká zvučnější jména z řad jezdců. Díky tomu se budeme moci na tratích okolo Zlína potkat s těmi, o kterých čteme jen v časopisech, nebo za kterými jezdíme mnoho kilometrů do zahraničí. Vzroste i divácká sledovanost přímo u tratí. Pokud nás bylo v letošním roce na „Barumce“ necelého půl milionu, nedovedu si ani představit příští ročník. Věřím, že pořadatelé zvládnou veškeré nástrahy se soutěží, ale i mimo ni na výbornou a neztratí se ani mezi „ostřílenými“ dvacítkovými soutěžemi. Ještě jednou blahopřejeme všem činovníkům a pořadatelům, kteří se zasloužili o přidělení vyššího koeficientu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků