Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20

Zlínští pořadatelé se konečně dočkali! Mnohaleté úsilí a náročná práce s pořádáním automobilové soutěže, jakou je Barum rallye, konečně přineslo své ovoce.
Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20
Barum rallye je totiž pro příští rok zařazena mezi deset soutěží v Evropě, které se mohou pyšnit nejvyšším koeficientem. Jistou měrou tomuto rozhodnutí dopomohlo i zařazení německé Deutschland rallye do soutěží mistrovství světa.

Není pochyb, že právě zlínská soutěž s organizací na profesionální úrovni, si toto povýšení zaslouží. Pořadatelé se snažili již delší dobu postoupit s koeficientem vzhůru. K tomuto vytýčenému cíli podřizovali vše, od prvotních příprav soutěže, přes její samotný průběh až po aktivity spojené se skončením závodu. Připomeňme si třeba letošní novinku – shakedown, testovací rychlostní zkoušku, kde si mohli diváci poprvé porovnat jednotlivé soupeře, kteří do Zlína přijeli. Nebo vyhlášení vítězů pod širým nebem s velkolepým ohňostrojem. Takové organizační centrum, jaké panuje při Barum rallye, může Zlínu závidět nejedna soutěž doma, ale i v zahraničí

Nadcházející ročník rallye začne psát novou kapitolu do dějin českého rallye sportu. Novinkou je kromě koeficientu 20 i termín soutěže. Nejpopulárnější soutěž u nás se pojede v termínu 12.-15.9.2002. Vyšší koeficient soutěže ME láká zvučnější jména z řad jezdců. Díky tomu se budeme moci na tratích okolo Zlína potkat s těmi, o kterých čteme jen v časopisech, nebo za kterými jezdíme mnoho kilometrů do zahraničí. Vzroste i divácká sledovanost přímo u tratí. Pokud nás bylo v letošním roce na „Barumce“ necelého půl milionu, nedovedu si ani představit příští ročník. Věřím, že pořadatelé zvládnou veškeré nástrahy se soutěží, ale i mimo ni na výbornou a neztratí se ani mezi „ostřílenými“ dvacítkovými soutěžemi. Ještě jednou blahopřejeme všem činovníkům a pořadatelům, kteří se zasloužili o přidělení vyššího koeficientu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků