Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20

Zlínští pořadatelé se konečně dočkali! Mnohaleté úsilí a náročná práce s pořádáním automobilové soutěže, jakou je Barum rallye, konečně přineslo své ovoce.
Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20
Barum rallye je totiž pro příští rok zařazena mezi deset soutěží v Evropě, které se mohou pyšnit nejvyšším koeficientem. Jistou měrou tomuto rozhodnutí dopomohlo i zařazení německé Deutschland rallye do soutěží mistrovství světa.

Není pochyb, že právě zlínská soutěž s organizací na profesionální úrovni, si toto povýšení zaslouží. Pořadatelé se snažili již delší dobu postoupit s koeficientem vzhůru. K tomuto vytýčenému cíli podřizovali vše, od prvotních příprav soutěže, přes její samotný průběh až po aktivity spojené se skončením závodu. Připomeňme si třeba letošní novinku – shakedown, testovací rychlostní zkoušku, kde si mohli diváci poprvé porovnat jednotlivé soupeře, kteří do Zlína přijeli. Nebo vyhlášení vítězů pod širým nebem s velkolepým ohňostrojem. Takové organizační centrum, jaké panuje při Barum rallye, může Zlínu závidět nejedna soutěž doma, ale i v zahraničí

Nadcházející ročník rallye začne psát novou kapitolu do dějin českého rallye sportu. Novinkou je kromě koeficientu 20 i termín soutěže. Nejpopulárnější soutěž u nás se pojede v termínu 12.-15.9.2002. Vyšší koeficient soutěže ME láká zvučnější jména z řad jezdců. Díky tomu se budeme moci na tratích okolo Zlína potkat s těmi, o kterých čteme jen v časopisech, nebo za kterými jezdíme mnoho kilometrů do zahraničí. Vzroste i divácká sledovanost přímo u tratí. Pokud nás bylo v letošním roce na „Barumce“ necelého půl milionu, nedovedu si ani představit příští ročník. Věřím, že pořadatelé zvládnou veškeré nástrahy se soutěží, ale i mimo ni na výbornou a neztratí se ani mezi „ostřílenými“ dvacítkovými soutěžemi. Ještě jednou blahopřejeme všem činovníkům a pořadatelům, kteří se zasloužili o přidělení vyššího koeficientu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků