Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20

Zlínští pořadatelé se konečně dočkali! Mnohaleté úsilí a náročná práce s pořádáním automobilové soutěže, jakou je Barum rallye, konečně přineslo své ovoce.
Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20
Barum rallye je totiž pro příští rok zařazena mezi deset soutěží v Evropě, které se mohou pyšnit nejvyšším koeficientem. Jistou měrou tomuto rozhodnutí dopomohlo i zařazení německé Deutschland rallye do soutěží mistrovství světa.

Není pochyb, že právě zlínská soutěž s organizací na profesionální úrovni, si toto povýšení zaslouží. Pořadatelé se snažili již delší dobu postoupit s koeficientem vzhůru. K tomuto vytýčenému cíli podřizovali vše, od prvotních příprav soutěže, přes její samotný průběh až po aktivity spojené se skončením závodu. Připomeňme si třeba letošní novinku – shakedown, testovací rychlostní zkoušku, kde si mohli diváci poprvé porovnat jednotlivé soupeře, kteří do Zlína přijeli. Nebo vyhlášení vítězů pod širým nebem s velkolepým ohňostrojem. Takové organizační centrum, jaké panuje při Barum rallye, může Zlínu závidět nejedna soutěž doma, ale i v zahraničí

Nadcházející ročník rallye začne psát novou kapitolu do dějin českého rallye sportu. Novinkou je kromě koeficientu 20 i termín soutěže. Nejpopulárnější soutěž u nás se pojede v termínu 12.-15.9.2002. Vyšší koeficient soutěže ME láká zvučnější jména z řad jezdců. Díky tomu se budeme moci na tratích okolo Zlína potkat s těmi, o kterých čteme jen v časopisech, nebo za kterými jezdíme mnoho kilometrů do zahraničí. Vzroste i divácká sledovanost přímo u tratí. Pokud nás bylo v letošním roce na „Barumce“ necelého půl milionu, nedovedu si ani představit příští ročník. Věřím, že pořadatelé zvládnou veškeré nástrahy se soutěží, ale i mimo ni na výbornou a neztratí se ani mezi „ostřílenými“ dvacítkovými soutěžemi. Ještě jednou blahopřejeme všem činovníkům a pořadatelům, kteří se zasloužili o přidělení vyššího koeficientu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků