Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20

Zlínští pořadatelé se konečně dočkali! Mnohaleté úsilí a náročná práce s pořádáním automobilové soutěže, jakou je Barum rallye, konečně přineslo své ovoce.
Barum rallye v roce 2002 s koeficientem 20
Barum rallye je totiž pro příští rok zařazena mezi deset soutěží v Evropě, které se mohou pyšnit nejvyšším koeficientem. Jistou měrou tomuto rozhodnutí dopomohlo i zařazení německé Deutschland rallye do soutěží mistrovství světa.

Není pochyb, že právě zlínská soutěž s organizací na profesionální úrovni, si toto povýšení zaslouží. Pořadatelé se snažili již delší dobu postoupit s koeficientem vzhůru. K tomuto vytýčenému cíli podřizovali vše, od prvotních příprav soutěže, přes její samotný průběh až po aktivity spojené se skončením závodu. Připomeňme si třeba letošní novinku – shakedown, testovací rychlostní zkoušku, kde si mohli diváci poprvé porovnat jednotlivé soupeře, kteří do Zlína přijeli. Nebo vyhlášení vítězů pod širým nebem s velkolepým ohňostrojem. Takové organizační centrum, jaké panuje při Barum rallye, může Zlínu závidět nejedna soutěž doma, ale i v zahraničí

Nadcházející ročník rallye začne psát novou kapitolu do dějin českého rallye sportu. Novinkou je kromě koeficientu 20 i termín soutěže. Nejpopulárnější soutěž u nás se pojede v termínu 12.-15.9.2002. Vyšší koeficient soutěže ME láká zvučnější jména z řad jezdců. Díky tomu se budeme moci na tratích okolo Zlína potkat s těmi, o kterých čteme jen v časopisech, nebo za kterými jezdíme mnoho kilometrů do zahraničí. Vzroste i divácká sledovanost přímo u tratí. Pokud nás bylo v letošním roce na „Barumce“ necelého půl milionu, nedovedu si ani představit příští ročník. Věřím, že pořadatelé zvládnou veškeré nástrahy se soutěží, ale i mimo ni na výbornou a neztratí se ani mezi „ostřílenými“ dvacítkovými soutěžemi. Ještě jednou blahopřejeme všem činovníkům a pořadatelům, kteří se zasloužili o přidělení vyššího koeficientu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků