Barrett-Jackson Shelby GT, někdy stačí styl

Ford Mustang je v poslední době středem zájmů tunerů po celém světě. Vcelku atraktivní design a výkonově poddimenzovaný osmiválec jsou ideálem pro různé úpravy. Jenže ne každý musí jít cestou obrovitých výkonů.

Barrett-Jackson Shelby GT představuje víceméně stylingovou úpravu. Pod kapotou stále pracuje osmiválec z dílny závodní divize Fordu o výkonu 238 kW (323 k) a točivém momentu 446 Nm. Výkon na zadní kola pak přenáší pětistupňový manuál nebo automat.

Vše je tak hlavně zamířeno na styling. Černé lakování je jedinou barvou, kterou ovšem doplní červené pruhy na prazích a také přes celé vůz. Jiná jsou i kola a další detaily. Výsledek můžete posoudit na přiložené fotografii.

Klepněte pro větší obrázek
Barrett-Jackson Shelby GT

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků