Barrett-Jackson Shelby GT, někdy stačí styl

Ford Mustang je v poslední době středem zájmů tunerů po celém světě. Vcelku atraktivní design a výkonově poddimenzovaný osmiválec jsou ideálem pro různé úpravy. Jenže ne každý musí jít cestou obrovitých výkonů.

Barrett-Jackson Shelby GT představuje víceméně stylingovou úpravu. Pod kapotou stále pracuje osmiválec z dílny závodní divize Fordu o výkonu 238 kW (323 k) a točivém momentu 446 Nm. Výkon na zadní kola pak přenáší pětistupňový manuál nebo automat.

Vše je tak hlavně zamířeno na styling. Černé lakování je jedinou barvou, kterou ovšem doplní červené pruhy na prazích a také přes celé vůz. Jiná jsou i kola a další detaily. Výsledek můžete posoudit na přiložené fotografii.

Klepněte pro větší obrázek
Barrett-Jackson Shelby GT

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků