Barrett-Jackson Shelby GT, někdy stačí styl

Ford Mustang je v poslední době středem zájmů tunerů po celém světě. Vcelku atraktivní design a výkonově poddimenzovaný osmiválec jsou ideálem pro různé úpravy. Jenže ne každý musí jít cestou obrovitých výkonů.

Barrett-Jackson Shelby GT představuje víceméně stylingovou úpravu. Pod kapotou stále pracuje osmiválec z dílny závodní divize Fordu o výkonu 238 kW (323 k) a točivém momentu 446 Nm. Výkon na zadní kola pak přenáší pětistupňový manuál nebo automat.

Vše je tak hlavně zamířeno na styling. Černé lakování je jedinou barvou, kterou ovšem doplní červené pruhy na prazích a také přes celé vůz. Jiná jsou i kola a další detaily. Výsledek můžete posoudit na přiložené fotografii.

Klepněte pro větší obrázek
Barrett-Jackson Shelby GT

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků